Gå til innhold

Mye nytt om Gears of War 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan egentlig si det samme, og jeg er god gamerpal med han over her(Bare Ban).

 

Kan ikke si at de nye karakterne ga så mye inntrykk, selv om jeg er litt glad for at Gears faktisk får en kvinne med på spillet denne gangen som er litt mer sentrert. Å for guds skyld, la ikke bare Dominic og Marcus komme tilbake men Coletrain og Baird også! Im in the zone baby!

 

Haha pokker, nå er jeg lysten på å spille Gears of War igjen. Keen på noen runder igjen snart Ban? :p

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

De som tar bilder fra blad som dette, hvorfor kan de ikke ta noen skikkelig bilder? Hva er så vanskelig med å få ordentlig fokus? :( Dessuten, grafikk tar et sjumilssteg fremover?? Det får bli et definisjonsspørsmål egentlig. Kanskje får de utvidet landområdene og at man kan se milevis rundt seg forhåpentligvis. Men detaljene på karakterer osv kan de vel neppe forbedre særlig vel? Gears of War 1 har jo helt sinnsyke detaljer.

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar
De som tar bilder fra blad som dette, hvorfor kan de ikke ta noen skikkelig bilder? Hva er så vanskelig med å få ordentlig fokus? :( Dessuten, grafikk tar et sjumilssteg fremover?? Det får bli et definisjonsspørsmål egentlig. Kanskje får de utvidet landområdene og at man kan se milevis rundt seg forhåpentligvis. Men detaljene på karakterer osv kan de vel neppe forbedre særlig vel? Gears of War 1 har jo helt sinnsyke detaljer.

http://www.vitosverdict.com/?p=246

.....

Lenke til kommentar

Sjumlissteget på grafikken kommer nok. Husk at GoW var første Unreal 3 spill på markedet, og det første på console. Unreal Tournament 3 på console skal visstnok ha en del bedre grafikk allerede. Er uansett alltid imponert over hvor mye som kan skvises ut av en konsoll hvis man bare har erfaring.

 

Gleder meg forøvring som en unge. Har egentlig ikke eneren, men en kompis og jeg har runnet det 4 ganger på coop =) Få spill som har gitt meg samme spilleglede.

Lenke til kommentar
De som tar bilder fra blad som dette, hvorfor kan de ikke ta noen skikkelig bilder? Hva er så vanskelig med å få ordentlig fokus? :( Dessuten, grafikk tar et sjumilssteg fremover?? Det får bli et definisjonsspørsmål egentlig. Kanskje får de utvidet landområdene og at man kan se milevis rundt seg forhåpentligvis. Men detaljene på karakterer osv kan de vel neppe forbedre særlig vel? Gears of War 1 har jo helt sinnsyke detaljer.

http://www.vitosverdict.com/?p=246

.....

 

 

Hmm, ser jo unektelig bra ut. Men ikke noe sjumilssteg som jeg kan se hittil ihvertfall. Alt jeg ser er hovedsaklig bedre lyssetting og flere Locusts på skjermen samtidig.

Eller?

Lenke til kommentar
De som tar bilder fra blad som dette, hvorfor kan de ikke ta noen skikkelig bilder? Hva er så vanskelig med å få ordentlig fokus? :( Dessuten, grafikk tar et sjumilssteg fremover?? Det får bli et definisjonsspørsmål egentlig. Kanskje får de utvidet landområdene og at man kan se milevis rundt seg forhåpentligvis. Men detaljene på karakterer osv kan de vel neppe forbedre særlig vel? Gears of War 1 har jo helt sinnsyke detaljer.

http://www.vitosverdict.com/?p=246

.....

 

 

Hmm, ser jo unektelig bra ut. Men ikke noe sjumilssteg som jeg kan se hittil ihvertfall. Alt jeg ser er hovedsaklig bedre lyssetting og flere Locusts på skjermen samtidig.

Eller?

Skal vel ikke dømme uti fra slike scans, kan dømme når vi har spille fyrt opp på tven vår :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...