Crossfire Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 (endret) Skrevet under, jeg husker lightsaberduellene i Jedi Knight multiplayer... Genialt. Endret 5. april 2008 av Crossfire
vikingkylling Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Om dere tar en titt her http://wii.ign.com/articles/864/864543p1.html ser dere noe interessant. Sam & Max sesong 1 ble så populært at mange klagde over at de ikke var til Wii også. Resultatet ble at Telltale ble nødt til å høre etter, og nå kommer Sam & Max faktisk til Wii. Bare man klager høyt nok kan det faktisk virke. Har vurdert å underskrive, men tror nok ikke jeg gidder. Hadde det i det minste vært et interessant spill som GTAIV eller Resident Evil 5 (har jo gamepad...) hadde jeg nok skrevet under,
dahwan Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Om dere tar en titt her http://wii.ign.com/articles/864/864543p1.html ser dere noe interessant. Sam & Max sesong 1 ble så populært at mange klagde over at de ikke var til Wii også. Resultatet ble at Telltale ble nødt til å høre etter, og nå kommer Sam & Max faktisk til Wii. Bare man klager høyt nok kan det faktisk virke. Har vurdert å underskrive, men tror nok ikke jeg gidder. Hadde det i det minste vært et interessant spill som GTAIV eller Resident Evil 5 (har jo gamepad...) hadde jeg nok skrevet under, Det tok meg hele 2 minuttes å skrive under fra jeg trykte på linken. Grenser på latskap? Skrevet under, jeg husker lightsaberduellene i Jedi Knight multiplayer... Genialt. Husker? Jeg spiller JK2 online daglig übergenialt
Crossfire Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Skrevet under, jeg husker lightsaberduellene i Jedi Knight multiplayer... Genialt. Husker? Jeg spiller JK2 online daglig übergenialt Jasså? Mange som spiller eller?
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Signerte jeg også, selv om jeg ikke tror dette vil ha noe effekt.
dahwan Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 (endret) Skrevet under, jeg husker lightsaberduellene i Jedi Knight multiplayer... Genialt. Husker? Jeg spiller JK2 online daglig übergenialt Jasså? Mange som spiller eller? Ganske mange ja Jeg spiller bare CTF, da. Og de mest populære av de serverene ( |Defiance|, PuDeTo, Valhalla-Powered osv- ) blir ofte helt fulle. Lots of fun Endret 5. april 2008 av dahwan
Hr. Jenssen Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Viss spillet kommer til pc, da blir spillet lasta ned i bøtter og spann da spillet fokusere mest på singleplayeropplevelse! Er vel ikke verre enn at du bare kjøper spillet, da? Hver kopi solgt hjelper alltids litt. Jeg kommer i alle fall til å kjøpe det, om det kommer til PC - og om det selvfølgelig er verdt å kjøpe (basert på anmeldelser, etc).
smekk Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 dahwan? spiller du jk2 v1.02? isåfall hva er nicket ditt? Jeg er med i klanen [ToD] btw.. Jeg skrev under, håper virkelig at SW Force Unleashed kommer til pc
dahwan Skrevet 6. april 2008 Forfatter Skrevet 6. april 2008 Hehe. Jeg vet ikke om jeg spiller v1.02, men nicket mitt er enten Dahwan eller Ghoul
Bebeluv Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Så du ville valgt mus? Underskriver dere, egentlig? Jeg underskriver nok ikke nei Fordi jeg har alle 3 konsollene og vurderer hva versjon jeg har mest lyst på! Hvorfor ikke? Er du egoist eller? Jo flere som får spille, jo bedre er det.
Kharan Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Så du ville valgt mus? Underskriver dere, egentlig? Jeg underskriver nok ikke nei Fordi jeg har alle 3 konsollene og vurderer hva versjon jeg har mest lyst på! Hvorfor ikke? Er du egoist eller? Jo flere som får spille, jo bedre er det. Om jeg skal tolke postene hans er han ikke egoist, bare anti-PC..
vikingkylling Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Har liten interesse av å kjøpe dette til PC da det sannsynligvis blir bare enda et dårlig SW spill, men har skrevet under likevel. Dark Forces-serien, X-Wing og TIE Fighter er bra, men de er stort sett de eneste bra SW-spillet jeg kommer på i farten. KotOR er greit nok, men kunne definitivt ha vært langt bedre og mindre forutsigbart.
Karlson Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Jeg forstår godt at dem ikke gir det ut på PC. De taper nok et par kroner på det, mtp piratkopiering. Er jo bare å kjøpe seg en konsoll(som ikke koster i nærheten så mye som en PC), da får du jo tilgang til mange flere spill og =D Endret 6. april 2008 av Karlson
The Very End Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Ok du tror det kommer til å gjøre noen forskjell at man lager en underskriftskampanje? Og la oss si at de velger å gi det ut på PC, da vedder jeg på at det blir dårlig portert og spiller vil flyte elending på alle datamaskiner. Kanskje like greit at det bare blir gitt ut på konsoll i grunnen.
Windoge Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Lucas Arts kan godt svikte meg, men GTA IV burde komme til PC.
vikingkylling Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Mercenaries 2 kommer til PC. Det holder lenge for meg.
cs_ Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Så et intervju for litt siden der de skrøt av hvor mange plattformer de gav ut til, likevel utelater de en av de største. Jeg underskrev, men slike online petitions har aldri hjulpet.
Unlimited LTD Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Ja ja... Er vel bare å ta seg selv å hånda... Piratkopiering er fæle saker...
Erasus Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Mercenaries 2 kommer til PC. Det holder lenge for meg. Antar at du har vel allerede sett traileren, funny shit.
Windoge Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Kunne ikke Gamer prøvd å få til et intervju med Lucas Arts om dette spillet? Det er for det første et spill som mange vil ha, og et intervju ville gitt oss svar på akkurat dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå