Gå til innhold

Vil vi ha SW: The Force Unleashed på PC? JAAAA!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lucasarts har dessverre bestemt seg for ikke å gi ut SW: The Force Unleashed på den ultimate gamingplattformen; PC!

Dette er jeg ikke med på, og jeg håper dere ikke er det heller! Hjelp til ved å samle underskrifter til saken vår!

Skriv under i protest mot Lucasart's valg!

Din underskrift vil bli satt pris på av tusenvis av PC fans!  :w00t:

Takk for hjelpen!

Endret av dahwan
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Viss spillet kommer til pc, da blir spillet lasta ned i bøtter og spann da spillet fokusere mest på singleplayeropplevelse!

Om dette spillet blir bra for min del gjenstår og se

Men det ser tøft ut, men vil se mer lightsaberkamper isteden bare det du kan gjør med fysikken!

Endret av Toman85
Skrevet (endret)

Ja. Mus |=)

Razer Lachesis VS Lightsabertoy... Razer ftw =P

Den kommer på PC, men blir 1-2år etter konsol. Dette er vanlig praksis, og folk må bare se å vende seg til det. Dumt som det er.

Det er vanlig praksis, ja. Men i dette tilfellet har Lucasarts sakt at de definitivt ikke skal lage en PC versjon av spillet.

Og jeg håper at en million underskrifter av PC fans som bryr seg kansje kan endre på valget til Lucasarts :)

Med deres hjelp ;)

Endret av dahwan
Skrevet

Sa ikke hvilken jeg vil ha, bare at det er et enkelt valg. :p Men er ikke helt umulig at jeg kjøper det lyssverdet om jeg føler for det. Det kommer mest ann på om jeg kjøper selve spillet eller ikke. Er ikke akkurat stor fan av Star Wars etter de elendige prequelene. Regner nok med at spiller holder seg til dem i stedet for å bli mer som de originale filmene.

Skrevet

Petition signed. At det kommer ut på PC i tillegg er jo bare et pluss, med mindre spillet suger baller, noe jeg tror ikke at det gjør ut fra det jeg har sett.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

største problemet blir å velge hvilken plattform jeg skal spille på

Skrevet

Dårlig gjort av Lucas Arts å ikke gi oss The Force Unleashed på PC. Det er faktisk PC-eiere som har fått Lucas Arts der de er i dag. På det offisielle forumet til Lucas Arts er det et emne som handler om TFU til PC, og det er så langt over 2000 innlegg, i tillegg tror jeg underskriftskampanjen forteller det meste.

Skrevet

Du må for all del skrive under du også :D

PC spillere trenger det :)

Du har helt rett i at Lucasarts hadde ikke vært der de er i dag uten oss ;)

Skrevet
hmmm. vurdere seriøst å kjøpe en ps3 bare for dette spillet..:) trenger kanskje en Blu-ray spiller allikavel

Haha, MGS4 eller FFXIII Versus er ikke grunn nok allerede? :D

Skrevet

Signert.

Kan alltids håpe på at LucasArts skifter mening, men PC er ikke den eneste plattformen som er utsatt for piratkopiering. Piratkopiering foregår også selvsagt på konsoller som X360 og PS3 m. fl.

Skrevet

Haden Blackman som leder prosjektet har sagt ved flere anledninger at spillet definitivt ikke kommer til PC, men det får tiden vise. Tror Lucas Arts har møtt mer motstand mtp at de ikke gir ut spillet til PC enn det de i utgangspunktet hadde regnet med. At en PC-utgave blir annonsert etter at konsollutgavene er utgitt er jeg ganske sikker på blir å komme. Det skal ganske mye "guts" til å ignorere så mye oppmerksomhet fra PC-fansen.

Skrevet
Eg har signert her for eit par månadar sidan. Men tvilar på oss får sjå spelet før om eit par år :(

Jaja, men da har vi i det minste bidratt litt! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...