Gå til innhold

Assassins's Solid ( Ny MGS4 gameplay video)


Toreal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå fikk jeg veldig lyst til å spille de andre MGS spilla før detta kommer ut

Er jo nærmest en dødssynd at du ikke har gjort det alt... :nei:

 

Skvatt da Hideo dukket opp i videoen "Did you 'rike it?" "Yes, I did!" ;)

Ja ikke sant, må vel kanskje kjøpe de da, men går det ann å kjøpe alle i en pakke av de som er ute nå? =D

Lenke til kommentar

Teknisk sett vet vi ikke om det er ekte eller dataanimert. Personlig tror, og håper jeg at det er ekte gameplay video, for det var det råeste jeg noen gang har sett. 12. juni kunne ikke ha vært lengre unna!

 

Edit:

En kan dessverre ikke kjøpe MGS: Essential Collection med mindre en har en amerikansk PS2, eller en chippet PS2. Det er heller ingen planer forløpig om å slippe Essential Collection i Europa.

Endret av DeNile
Lenke til kommentar
Teknisk sett vet vi ikke om det er ekte eller dataanimert. Personlig tror, og håper jeg at det er ekte gameplay video, for det var det råeste jeg noen gang har sett. 12. juni kunne ikke ha vært lengre unna!

 

Hvis du har sett noen av de andre gameplay videoene, så er det lett å se dette også er det, bare at Snake har på seg altair drakt i denne

Lenke til kommentar
Teknisk sett vet vi ikke om det er ekte eller dataanimert. Personlig tror, og håper jeg at det er ekte gameplay video, for det var det råeste jeg noen gang har sett. 12. juni kunne ikke ha vært lengre unna!

 

Edit:

En kan dessverre ikke kjøpe MGS: Essential Collection med mindre en har en amerikansk PS2, eller en chippet PS2. Det er heller ingen planer forløpig om å slippe Essential Collection i Europa.

Ja men på PS3en a? Går det ann å spille det på den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...