Coffey Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 (endret) LINK Spillmagasinet skryter med en verdensekslusiv BETA til Battlefield 3. Sant eller aprilsnarr? Du får ihvertfall ikke registrert deg, da det bare kommer at den er overbelasted og du skal prøve igjen senere. Er dette en aprilsnarr.. da.. EDIT: Det var, og er dessverre en aprilsnarr Endret 11. september 2009 av Koffeinkanin
Gjest member-97590 Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Søren heller! Prøvd å reigstrere meg mye i dag. Prøvde masse på skulen, og no når eg kom heim. Selvfølgelig tenkte eg ikkje på kva for en dato det var i dag. Typisk!
foorex Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 (endret) LOL Dere lurte jo hele Battle.no communityet Clicky! Endret 1. april 2008 av FooReXZ
Toast Is Pimp! Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Skryte: Jeg har faktisk BF3 Beta på Xboxen min.
Kjøleskapmannen Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Skryte: Jeg har faktisk BF3 Beta på Xboxen min. Om du mener Bad Company, så skal du vite at BC ikke er BF3
Toast Is Pimp! Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 OMFG. Ja jeg følger vist ikke med. De lager jo så mye ræl for tiden. Godt at noen har tid til det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå