Gå til innhold

Kungen oppløser Nihilum

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja jøss, kjempesint. Du får bare begynne å lese ordentlig før du begynner å diskutere noe som ikke står der. Og det hjelper ikke å kalle folk sinna bare fordi du innser at du ikke hadde rett.

jeg tolket det på nøyaktig samme måte som Frohman..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja jøss, kjempesint. Du får bare begynne å lese ordentlig før du begynner å diskutere noe som ikke står der. Og det hjelper ikke å kalle folk sinna bare fordi du innser at du ikke hadde rett.

Ja mulig det,, men jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg nevner ikke Nihilum i posten en gang.

Skrevet
We pretended those level 1 whispers didn’t matter. But they made our days! We screenshotted every one, every single one! And we look at our screenshot folder on lonely days to cheer us up. Thanks to the sponsors that believed in us. We had such big plans coming for the website and the community...a pity really sad.gif.

Goodbye cruel world...

...of Warcraft.

P.S “Activision Blizzard” doesn’t make sense.

Og hvis det i det hele tatt var noen tvil, så forsvant den rundt der et sted gitt.

Skrevet

Ja mulig det,, men jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg nevner ikke Nihilum i posten en gang.

Leser det som Madock mener det jeg, sliter med akkuratt samma maset selv.

Skrevet
Jeg syntes også det var fett å få ned Ragnaros første gangen, men det forandrer ikke det faktum at det er den dårligst designede instancen i hele WoW.

Det er vel ganske subjektivt? Det finnes ikke dårlig design, bare dårlige guilds :cool:

Skrevet
Hvem sier at gutta i Nihilum spiller 8-10 timer hver dag?

Seneste intervju men kungen selv avslørte at dem spiller ca 4-5t 3 ganger i uken. Dvs 15 timer i uka.

Selv om det er nye bosser som skal ned oversitger det ikke 6t pr dag.

Skrevet (endret)

Tror det er feil, gitt. Når han sa i et intervju at de kunne spille til rundt 5 på natta for å downe en ny boss, eller prøve seg på en world-first. Tviler sterkt på at raidene dems starter 23.00.

KILDE

"Sure we started raiding early when patch 2.4 came out (Magtheridon was very delayed as always, but enough whine) but that was mainly because we were eager to check the patch out, we've been starving for new content for ages. We ended that raid early though, around 23:00 CET, and we actually did the same last night. When we push for important world first we'll most likely end it around 5 AM if needed."

http://nihilum.mousesports.com/en/news/523

Endret av Guka
Skrevet

Nihilum spiller som besatte når nytt concent kommer. Greia er at de clearer det så sabla fort, og får encounters under kontroll slik at de kan starte å farme.

De cleared BT på 1,5 uker med intens spilling. Der etter var det MH/BT farm kun 2 kvelder i uka.

2 kvelder i uka + 2 intense uker med spilling hver ~6. månede er ikke så veldig mye egentlig.

Skrevet

Jepp, er vell dette som skiller folk som er virkelig hard core. Vil si at jeg befinner meg i en rimelig habil guild selv, men vi avslutter raids 0:00 uansett hvor nærme vi er ett kill. Folk skal tross alt på skole/jobb dagen etter.

Skrevet
Hvem sier at gutta i Nihilum spiller 8-10 timer hver dag?

Seneste intervju men kungen selv avslørte at dem spiller ca 4-5t 3 ganger i uken. Dvs 15 timer i uka.

Selv om det er nye bosser som skal ned oversitger det ikke 6t pr dag.

Det er jeg rimelig skeptisk til.. raiding biten blir nok kanskje ikke så høy når de har fått nytt raid-content på farm, men jeg tror nok Nihilum spillere ligger en god del over 15t /played per uke.. ;)

Skrevet

Hvorfor gidder vi i det hele tatt å diskutere dette temaet videre? Det var om at Nihilum skulle disbande, og det er nå BEVIST å være en aprilspøk, da er det vel ingen vits å diskutere hvor mange timer de spiller om dagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...