Gå til innhold

Kungen oppløser Nihilum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nihilum er det beste, om du ser på antallet world firsts.

Skjønner ikke at folk tror på dette, det er sponsorer inni bildet. Og at Nihilum legger ut en slik spøk er vell bare bevis på deres elitist holdning(i alle fall Kungen's)

 

Ellers er det fantastisk gjennomført aprilsnarr.

Lenke til kommentar

Du vil gjerne ha riktig navn på guildet du mener er bedre enn Nihilum :p Fortet har jeg aldri hørt om, men Forte gjør det ganske bra. De er dog ikke raskere enn Nihilum til å cleare content. Nihilum er per dags dato verdens beste guild hvis vi ikke regner med asiatiske guild. Vi har ikke nok info om de guildene, og de har bedre tid på å forberede seg fordi nytt content kommer senere til dem.

 

Og står også respekt av å få seg sponsor av å spille wow, da har du det meste som man kan ha som guild (etter som alt ingame også klaffer) :)

 

On topic: Tror dette er en godt gjennomtenkt spøk ja, sikkert greit med en liten hverdagspause for å gjennomføre en 1. april spøk.

Lenke til kommentar
Hvis det er sant, så er jeg ganske enig.

 

Blizzard har ødelagt hele greia med å jakte på world first. De satser mer på å få flest mulig folk til å spille, i steden for å ta hånd om de som allerede spiller mye.

 

Jeg savner argumentasjon på hvorfor dette er galt.

 

Morsomt at folk på et wow forum kaller andre som spiller wow no-lifers..

 

Morsomt at du bare kommer med et utbrukt svadasvar på noe som faktisk har en rot i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Hvis det er sant, så er jeg ganske enig.

 

Blizzard har ødelagt hele greia med å jakte på world first. De satser mer på å få flest mulig folk til å spille, i steden for å ta hånd om de som allerede spiller mye.

 

Jeg savner argumentasjon på hvorfor dette er galt.

 

Det å unlocke boss 4, 5 og 6 gsamtidig cross server er vell den dummeste idèen siden Molten Core. Det ødelegger for ALLE guilds som jakter på world first, og det er INGEN negative sider med å la alle være tilgjengelig fra starten.

 

Rett og slett helt ubrukelig.

Lenke til kommentar
Hvis det er sant, så er jeg ganske enig.

 

Blizzard har ødelagt hele greia med å jakte på world first. De satser mer på å få flest mulig folk til å spille, i steden for å ta hånd om de som allerede spiller mye.

 

Jeg savner argumentasjon på hvorfor dette er galt.

 

Morsomt at folk på et wow forum kaller andre som spiller wow no-lifers..

 

Morsomt at du bare kommer med et utbrukt svadasvar på noe som faktisk har en rot i virkeligheten.

det aller meste har en rot i virkeligheten, så skjønner ikke helt poenget ditt. En nerd som sitter å diskuterer wow på et forum i tillegg til å spille wow burde ikke kalle andre wow spillere no-lifers. Eller er du den øversete autoriteten på hvem som har et liv eller ikke?

Lenke til kommentar
Hvis det er sant, så er jeg ganske enig.

 

Blizzard har ødelagt hele greia med å jakte på world first. De satser mer på å få flest mulig folk til å spille, i steden for å ta hånd om de som allerede spiller mye.

 

Jeg savner argumentasjon på hvorfor dette er galt.

 

Det å unlocke boss 4, 5 og 6 gsamtidig cross server er vell den dummeste idèen siden Molten Core. Det ødelegger for ALLE guilds som jakter på world first, og det er INGEN negative sider med å la alle være tilgjengelig fra starten.

 

Rett og slett helt ubrukelig.

 

 

helvete er det du snakker om? Vi som kjempet oss igjennom Molten Core før tbc likte det faktisk... Vet iværtfall at jeg elsket å downe Ragnaros første gangen

Lenke til kommentar
Hvis det er sant, så er jeg ganske enig.

 

Blizzard har ødelagt hele greia med å jakte på world first. De satser mer på å få flest mulig folk til å spille, i steden for å ta hånd om de som allerede spiller mye.

 

Jeg savner argumentasjon på hvorfor dette er galt.

 

Det å unlocke boss 4, 5 og 6 gsamtidig cross server er vell den dummeste idèen siden Molten Core. Det ødelegger for ALLE guilds som jakter på world first, og det er INGEN negative sider med å la alle være tilgjengelig fra starten.

 

Rett og slett helt ubrukelig.

 

 

helvete er det du snakker om? Vi som kjempet oss igjennom Molten Core før tbc likte det faktisk... Vet iværtfall at jeg elsket å downe Ragnaros første gangen

 

Jeg syntes også det var fett å få ned Ragnaros første gangen, men det forandrer ikke det faktum at det er den dårligst designede instancen i hele WoW.

Lenke til kommentar
Nå må du ikke glemme at det er forskjell på de som spiller et par timer i uken og de som spiller 8-10 timer hver dag. Jeg karakteriserer hverken megselv eller andre under noen av disse kategoriene, men å være leder for verdens beste guild tar nok ganske mye tid av livet ditt....

Hvem sier at gutta i Nihilum spiller 8-10 timer hver dag?

Ikke jeg hverfall.

 

Lær deg å les, vær så snill...

 

"Jeg karakteriserer hverken megselv eller andre under noen av disse kategoriene, men å være leder for verdens beste guild tar nok ganske mye tid av livet ditt...."

 

Hvor skrev jeg at gutta i Nihilum spiller 8-10 timer hver dag? Det nærmeste var vel at jeg skrev at det å være LEDER i verdens beste guild mest sannsynlig tar mye tid.

Endret av Madock
Lenke til kommentar
Lær deg å les, vær så snill...

 

"Jeg karakteriserer hverken megselv eller andre under noen av disse kategoriene, men å være leder for verdens beste guild tar nok ganske mye tid av livet ditt...."

 

Hvor skrev jeg at gutta i Nihilum spiller 8-10 timer hver dag? Det nærmeste var vel at jeg skrev at det å være LEDER i verdens beste guild mest sannsynlig tar mye tid.

Jeg kan og lese, hvordan ellers ville jeg ha tydet det du lest. Jeg tydet det som at alle i Nihilum spilte 8-10 timer hver dag og at lederen spilte desto mer. Men nei, jeg tror ikke det tar så mye tid ut av Kungens tilværelse.

Lenke til kommentar
Lær deg å les, vær så snill...

 

"Jeg karakteriserer hverken megselv eller andre under noen av disse kategoriene, men å være leder for verdens beste guild tar nok ganske mye tid av livet ditt...."

 

Hvor skrev jeg at gutta i Nihilum spiller 8-10 timer hver dag? Det nærmeste var vel at jeg skrev at det å være LEDER i verdens beste guild mest sannsynlig tar mye tid.

Jeg kan og lese, hvordan ellers ville jeg ha tydet det du lest. Jeg tydet det som at alle i Nihilum spilte 8-10 timer hver dag og at lederen spilte desto mer. Men nei, jeg tror ikke det tar så mye tid ut av Kungens tilværelse.

 

Jeg har aldri kommentert hvor mye nihilum-medlemene har spilt, jeg sa bare at det å være guildleder i verdens beste guild helt sikkert tar ganske mye tid. Han er jo ikke bare guild-lederen, han er også raidleder, maintank, han tar seg av nesten all rekruteringen til guilden pluss andre ting, så ja det tar nok en del tid av Kungens tilværelse.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri kommentert hvor mye nihilum-medlemene har spilt, jeg sa bare at det å være guildleder i verdens beste guild helt sikkert tar ganske mye tid. Han er jo ikke bare guild-lederen, han er også raidleder, maintank, han tar seg av nesten all rekruteringen til guilden pluss andre ting, så ja det tar nok en del tid av Kungens tilværelse.

Å, så sinna. Det var sånn jeg tolket det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...