Gå til innhold

Kungen oppløser Nihilum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sant, men er fortsatt feil når han sier de spiller rundt/under 6 timer daglig når de sloss on world-first, når bare raidet er 8-9 timer?

 

Må faktisk legge til at når det er snakk om first kills som Illidan og Kil'Jaeden så begynner de rundt ~1300 og slutter rundt 04:00.

Men når det er snakk om first kills som ikke betyr så veldig mye så er det rundt 16-17 til 24-01 som oss andre.

Og det at hardcore PvE guilder er kun fylt at folk som spiller for mye er bare tull. Er selv i en relativt hardcore guild og spiller rundt ~14 timer når det er nye ting på gang ellers spiller jeg rundt 2-3 timer når det ikke er raid og ~5 timer når det er raid.

Legg sammen at det ikke har vært behovd for 14 timers spilling siden MH/BT patchen (altså ~8 måneder) så blir det ikke så mye spiller som folk vil ha det til. Tar tross alt kun 7-8 timer å farme MH/BT nå og det vil jeg ikke si er mye tid å bruke på hobbyen min ;)

 

Vil også legge til at PvP folk er faktisk til mange tider langt verre da de kan holde på i døgn i strekk hvis de føler for det. Er ikke så lett å raide i døgn i strekk fordi man mister fokus ettervært. Og som alle vet trenger man ikke akkurat mye fokus for å grinde bgs :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...