Gå til innhold

EA sin grådighetskultur i Battlefield: Bad Company


Anbefalte innlegg

http://sarcasticgamer.com/wp/index.php/200...t-plain-bs.html

 

Mange folk er i harnisk over at ikke alle våpen er tilgjenglige når man har kjøpt spillet for ca 60$ , man må deretter betale ekstra for å unlocke 5 ekstra våpen , EA sier at det ikke er fordeler med de ekstra våpen og at man fint ikke har behov for dem men dette er altså en løgn i følge enkelte ; De våpen man betaler for har visst clips istedet for manuell lading av hvert enkelt skudd osv , noe som tilsier en stor fordel selvfølgelig.

Jeg vet ikke hvor mye av dette som egentlig er sant , bare fant denne artikkelen.

 

Er EA blitt et stort profittmonster som bare tenker på penger og gir ut elendige spill ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Yes, I’m playing the Battlefield: Bad Company beta. Why? ‘Cause it’s free. Will I buy the game? Probably not. Why?

 

Jaha? Han må jo forhåndsbestille spillet for og få tilgang til Betaen.

Idioter..

 

Nei, man må ikkje forhåndsbestille for å få tilgang til beta.

Fileplanet gav ut gratis keys, og keys til subscribers på Fileplanet, uten at du måtte forhåndsbestille.

 

I tilleg finnes det metoder å få tilgang til beta som eg ikkje skal nevne her.

Lenke til kommentar
At launch, EA will release a Gold Edition of Battlefield: Bad Company which will feature an additional five new weapons. For players who do not purchase the Gold Edition of the game, they can still buy the five weapons at a small individualized price per item.

 

Er det noen ekstra info om hva som er med i gold pakken? er det Collecters Edition eller noe slikt? Ser ingen som klager på at man får ekstra items med i Age of Conan CE som andre ikke får tilgang til f.eks... Her gir de i alle fall folk som ikke ville punge ut for gold muligheten til å laste ned resten...

Lenke til kommentar
At launch, EA will release a Gold Edition of Battlefield: Bad Company which will feature an additional five new weapons. For players who do not purchase the Gold Edition of the game, they can still buy the five weapons at a small individualized price per item.

 

Er det noen ekstra info om hva som er med i gold pakken? er det Collecters Edition eller noe slikt? Ser ingen som klager på at man får ekstra items med i Age of Conan CE som andre ikke får tilgang til f.eks... Her gir de i alle fall folk som ikke ville punge ut for gold muligheten til å laste ned resten...

 

Hvis det er slik du siterer er det jo feil informering i første posten.. Det er altså snakk om en "collector edition" med ekstra våpen.

Lenke til kommentar

Nettopp. Det er meget pop å demonisere EA, og gudene skal vite at jeg ikke liker praksisen deres jeg heller, men man må da ivareta en viss grad av objektivitet og ikke fremstille ting værre enn det er.

 

Er EA blitt et stort profittmonster som bare tenker på penger og gir ut elendige spill ?

Profittmonster som bare tenker penger er gitt da, men de har perler blandt svinene også da...

Lenke til kommentar
http://sarcasticgamer.com/wp/index.php/200...t-plain-bs.html

 

Mange folk er i harnisk over at ikke alle våpen er tilgjenglige når man har kjøpt spillet for ca 60$ , man må deretter betale ekstra for å unlocke 5 ekstra våpen , EA sier at det ikke er fordeler med de ekstra våpen og at man fint ikke har behov for dem men dette er altså en løgn i følge enkelte ; De våpen man betaler for har visst clips istedet for manuell lading av hvert enkelt skudd osv , noe som tilsier en stor fordel selvfølgelig.

Jeg vet ikke hvor mye av dette som egentlig er sant , bare fant denne artikkelen.

 

Er EA blitt et stort profittmonster som bare tenker på penger og gir ut elendige spill ?

EA leker ikke butikk, de eksisterer for å tjene penger. Før du feller noen dom over Bad Company anbefaler jeg at du skaffer fakta istedet for rykter - kjekt i tilfelle det stikk motsatte viser seg å være riktig og du må bli nødt til å svelge ordene dine. :)

 

Om EAs spill faktisk er elendige må vurderes objektivt og ikke subjektivt. Sjekk gjerne gjennomsnittsvurderingene til EAs spill for å finne ut dette. Det er derimot ikke sant at alle spillene de gir ut er elendige, for da ville ingen kjøpt dem - EA ville heller aldri hatt mulighet til å vokse seg så store som de er i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...