Gå til innhold

Kan jeg gå allmenpåbygging?


lfnsr

Anbefalte innlegg

Okei, har bare et lite spørsmål :)

 

Første året på vidergående gikk jeg Allmen Grunnkurs, besto alle fag.

Andre året ( som jeg forsatt går) hoppa jeg over til et nytt grunnkurs, medier og kommunikasjon.

 

Kan jeg da gå allmen påbygging til neste år?

 

Fyller 18 dette året, vis det har noe å si :)

 

 

Takker for svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Du har brukt 2 av 5 mulige år av "retten" din og har fremdeles 3 igjen. Jeg tror ikke du kan gå rett over på allmenn påbygg, tror du må ta VG2 og VG3 allmenne fag, eller et år med MK til og så påbygg.

Lenke til kommentar
Du har brukt 2 av 5 mulige år av "retten" din og har fremdeles 3 igjen. Jeg tror ikke du kan gå rett over på allmenn påbygg, tror du må ta VG2 og VG3 allmenne fag, eller et år med MK til og så påbygg.

 

Off, har jeg ikke lyst til. Er d ikke noe jeg kan ta ekstra nå eller noe sånt for å slippe VG2 siden jeg har tatt 2 år med Grunnkurs? ;/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det tviler jeg på du kan, oppmeldingsfristen til privatisteksamen er gått ut for lenge siden. To år med grunnkurs vil jo ikke gi den samme faglige fordypningen/nivået til VG1+VG2+VG3. Har du tatt ekstrafag i år siden du har tatt en del fag "på nytt" fra allmenn grunnkurs? Jeg ville gått til en rådgiver for å sjekke om du kan trylle nok med timeplanen til at det kan gå, men jeg har dessverre veldig liten tro på det.

Lenke til kommentar
Det tviler jeg på du kan, oppmeldingsfristen til privatisteksamen er gått ut for lenge siden. To år med grunnkurs vil jo ikke gi den samme faglige fordypningen/nivået til VG1+VG2+VG3. Har du tatt ekstrafag i år siden du har tatt en del fag "på nytt" fra allmenn grunnkurs? Jeg ville gått til en rådgiver for å sjekke om du kan trylle nok med timeplanen til at det kan gå, men jeg har dessverre veldig liten tro på det.

 

 

Jeg vet det folk som har gått først et år på noe, så velger de noe annet, men ombestemer seg, og hoppe tilbake igjenn på det første de gikk på. Er d forsent nå? kan jeg hoppe på allmen igjenn? altså vg2?

 

Har så sinnsykt ikke lyst å gå VG2 medier igjenn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...