Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

Det er sant, og det bør jeg sjekke. Jeg KAN justere lysstyrken den dag idag, men veit ikke om den fungerer med plasmaskivene.

 

Det skal jo være behagelig å se på, og ikke flashe meg!

 

Men hva sier dere? Dere må nesten hjelpe meg, for jeg klarer ikke å bestemme selv! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, må kunne dimme lyset hvis det er helt vill belysning på full styrke! :p Mulig det følger med en dimmer i settet, skal sjekke opp med leverandøren. Om ikke, må jeg vel mekke noe "køstom" greier.

 

 

Men der alle fargene er vist, er det ikke mine plasmaskiver som er vist. Det er på de andre bildene. Moddet det ene bildet i Photoshop, så dere får se blått vs hvitt på de jeg får:

 

 

 

 

 

Kandidat 1 - Blå plasmaskive :

TOYCLT20PLSM002.jpg

 

 

 

 

Kandidat 2 - Hvit plasmaskive :

post-91181-1217958574_thumb.jpg

 

 

 

Hva sier juryen? Opp til dere!

Lenke til kommentar

Nais! Nå er jeg overbevist. Ihvertfall etter Rebel-Rider sin kommentar! Jeg vil jo skille meg ut, og vil hvertfall ikke bli stemplet som "typisk" råner.

 

 

Går for hvitt lys overalt inne i bilen, så da skal det skiftes ut litt lys i andre knapper og duppeditter også! Tror det kan bli fett! Bli kvitt den svake grønnfargen kommer til å bli digg. Så i morgen skal jeg ut og sjekke åssen pærer jeg skal bestille rundt om!

 

 

Takk for at dere drog meg i rett retning! Var nesten så jeg ble en "sviker" her nå.. :p

 

 

Hva syntes dere om det endelige valget mitt? :)

Lenke til kommentar

Blir ikke en sviker selvom du har blått lys i intstrumentet.

 

Vag blant annet har jo dette orginalt. Får ikke betegnelsen råner da. Lyset kan jo dimmes- trenger ikke lyse opp bilen med instrumentpærene.

 

Blått er vel det jeg syns kler interiørbelysning mest. Grønn ser ikke bra ut iallefall. I min er det orginal rødfarge- greit nok.

Lenke til kommentar

Nå er det jo en del praktiske ting også ved å velge hvit over blått. Blått blender noe så j**li i mørket og ødelegger nattsynet helt, ivertfall når intensiteten blir så sterk. Og ikke minst som jeg nevnte tidligere at det ser "blodharry" ut, å gå for en mer seriøs look behøver ikke være ukult.

 

Bare husk å komme med en update når du setter i gang, med før og etter bilder. ;)

 

Edit: -Shark-: Nå er det forskjell på orginalt og ettermontert, ser ikke ut som du kjører rundt i ei strippebule med en 08mod VW :p

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar

Rebel-Rider har absolutt et poeng her. Stemningen i VW sitt interiør er faktisk herlig. Vi har kun VW i familien, kun jeg som skiller meg ut.. :p Og jeg syntes bilene er svært pene interiørmessig. Instrumentene på mamma sin Polo 03 er faktisk skikkelig fine, og de er jo blå.

 

 

Men, tror som sagt hvitt passer godt. Mulig at blått hadde sett bra ut det også, men det er så sinnsykt "standard" å modde inn blå lys i instrumentpanelet og ellers i bilen. Ser stadig folk som gjør det med sine Celicaer på nettet.

 

Nå fikk jeg en litt negativ holdning til blått lys egentlig, men det er ikke meninga. Det er jo ikke langt unna valget er den blå plasmaskiva, så det er ikke meninga å virke bresk mot noen! :)

 

 

Jeg skal holde dere oppdatert når jeg får skiva, men det kommer til å ta en stund. Den blir spesiallaget, og det er oppgitt 3-8 ukers leveringstid. Gleder meg uansett! :) Men blir nok annet snacks på dere først! :D

Lenke til kommentar
Nå er det jo en del praktiske ting også ved å velge hvit over blått. Blått blender noe så j**li i mørket og ødelegger nattsynet helt, ivertfall når intensiteten blir så sterk. Og ikke minst som jeg nevnte tidligere at det ser "blodharry" ut, å gå for en mer seriøs look behøver ikke være ukult.

 

Bare husk å komme med en update når du setter i gang, med før og etter bilder. ;)

 

Edit: -Shark-: Nå er det forskjell på orginalt og ettermontert, ser ikke ut som du kjører rundt i ei strippebule med en 08mod VW :p

Finnes jo en mellomting da...

 

Blir jo det samme med hvitt, kjører på nattes-tid og er kritt hvit i ansiktet. Kan ikke si det er noe bedre.

 

Men såklart, det finnes en mellomting med hvit også. Men samme prinsippet.

 

Om man bare bytter ut alle interiør pærer i tilsvarende pærer bare en annen farge, blir jo det også meget pent. Krever jo endel lodding etc da.

Lenke til kommentar

Driver å sjekker ut hvordan jeg kan få byttet de pærene interiørmessig nå. Har rivd ut det meste i dashbordet, og det er ganske åpent der nå.. :p

 

Er mange som har gjort det på nettet, så jeg burde vel klare det jeg også. Er visst bare å bytte noen pærer, så man slipper lodding.

Lenke til kommentar

Jo, også har jeg sjekket ut med felger igjen da.. :innocent:

 

 

Her er MOMO felgen ved siden av min bil IRL:

 

post-91181-1218583293_thumb.jpg

 

 

 

 

Også så jeg noen andre felger på en Celica:

 

enelparkin.jpg

 

 

Hva syntes dere? Tipper mot MOMO igjen nå, siden de har feitere eiker. Skal til shariffs i morra og sjekke ut litt der også, så vi får se! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...