Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg surret sammen noe. Gadd ikke å legge mye tid i det, så det er mye slurving og dårlig kvalitet på arbeidet! Men man ser sånn nogenlunde hvordan det kan se ut med felgene.

 

 

 

Here it goes:

 

TSW:

post-91181-1216149283_thumb.jpg

 

 

MOMO:

post-91181-1216149330_thumb.jpg

 

 

 

Ka dokk tror?

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Okay, kom gjerne med forslag til felger! Jeg er i research fasen ang. dette, så jeg er åpen for alt! :) Målet er å finne den råeste felgen som passer utmerket til min bil! :)

 

 

-

 

Har forresten fått tilbud på et brukt AC system(hele pakka med dash greiene, kompressor, og alt som har med AC å gjøre) fra en på et forum. Totalt kommer dette på rundt 3000kr med frakt fra USA. Håper på at dette er bolt-on, slik at jeg trenger bare å ta ut det gamle og sette i det nye(brukte) og kose meg med kald luft.. :D Øker også verdien på bilen en del, med AC regner jeg med? Kom gjerne med innvendinger ang. dette her!

 

-

 

Har også forsterket det ene dørtrekket med glassfiber. Mangler å sparkle på litt og pusse slik at det blir nogenlunde pent. Er ikke så farlig med tanke på at dette er baksiden. Driver også på med et annet prosjekt for en kompis av meg med ei kasse som er helstøpt i glassfiber. Driver på med sparklinga og pussinga nå. Stasen skal trekkes i vinyl.. :)

 

230320.jpeg

 

 

230321.jpeg

 

 

edit: Bildr.no var jalla idag gitt!

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Du pratet om AC, komplett fra en i USA. Er nok bare å montere det ja. Men krever fylling av AC annlegget, og det har du vel ikke tilgang til hjemme i garagen regner jeg med. På et verksted er det ganske dyrt. Fort et par tusen kroner bare for komprimering og fylling av AC annlegget, med eventuelt sporstoff.

 

Syns de felgene på den bilen som ble parkert midt i rundkjøringa passet best av alle forslagene.

Lenke til kommentar
Du pratet om AC, komplett fra en i USA. Er nok bare å montere det ja. Men krever fylling av AC annlegget, og det har du vel ikke tilgang til hjemme i garagen regner jeg med. På et verksted er det ganske dyrt. Fort et par tusen kroner bare for komprimering og fylling av AC annlegget, med eventuelt sporstoff.

 

Syns de felgene på den bilen som ble parkert midt i rundkjøringa passet best av alle forslagene.

Hørt at man kan få det billig hos folk som driver med reparasjon av hvitevarer. Om det er sant, eller ei, vet jeg ikke. Uansett vil nok et AC-anlegg øke verdien på bilen en del, i tillegg til at det blir mye bedre å kjøre om sommeren. :p

Lenke til kommentar
Firma med industri innen kjølerom og kuldeteknikk har ofte nødvendig utstyr til å fylle på sånt, gjerne billigere enn bilverksted. Du kan jo se deg litt rundt i lokalsamfunnet.

Det stemmer, jeg fylte gass til min celica t20 for ikke lenge siden hos en fyr som selger air condition til hus, men han fylte gass til bil også.

Han tok 400kr for full gass (1kr pr. gram hvis jeg ikke tar feil) og 150kr for arbeidet :D

Da var gassen tom fra før....

Hadde dette blitt gjort hos verkstedet eller forhandler kunne jeg regne med 2-3 tusen.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...