Gå til innhold

Elendig Playstation 3 Service.


Anbefalte innlegg

Jeg sendte inn min Playstation 3 på service 7. februar. Dette er jo snart to måneder siden, synes det er latterlig lenge. Grunnen er at noe var feil med Blu-ray spilleren. Det er jo for dumt at jeg skal "lide" på grunn av at det var noe feil med et produkt til 5000 som det er noe galt med. Det jeg lurer på da, er om jeg har krav på noe som et "plaster på såret"?Husker i alle fall da broren min kjøpte den første Xboxen, så dalte den veldig i pris veldig fort, derfor fikk han to gratis spill og en kontroll gratis pga dette. Dette i seg selv er jo faktisk mye mindre problematisk enn at PS3 min har vært bort i mer enn to tredjedeler av tiden jeg har eid den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Meget, meget rart det. Hadde trodd det var bedre service på en såpass ny og dyr maskin.

 

Må du kjøpe en dyr "ting" for at servicen skal vere god da? Servicen bør vere god uansett om du kjøper noe til 10 kr eller noe til 5000 kr

 

Edit: Har du kontakta dei og hørt? Det burde du isåfall gjøre. Og legge til at du har ventet i 2 måneder.

Endret av robert166
Lenke til kommentar

Jeg tror de sendte den dagen etter. Men hvis det er fler som har samme problemet, så hadde det jo vært fint å gå sammen om det. Tror ikke de forstår at de må ta bedre vare på kundene dersom de skal bli ledende fremover.

 

Og hvis man prøver å finne en eller annen måte med support for Playstation i Norge så er det nærmest umulig.

Lenke til kommentar

Hvis det har gått så lang tid er det helt på sin plass at du får ny maskin, uavhengig om det er Spaceworld eller verkstedets feil. Jeg ville gått dit i morgen og sagt at enten så er maskinen ferdig reparert og meg i hende innen fredag, eller så får jeg en ny. Det er mer enn raust nok fra din side, kanskje du kan begynne med å be om (høflig) ny med en gang, det er ikke umulig at de går med på det.

Lenke til kommentar

Vel, en kamerat som OGSÅ HAR PS3 INNE, har vært i kontakt med de og de har visst blitt sendt nå. Men er ikke ny maskin jeg vil ha, jeg krever bare å få noe igjen for den tiden maskinen har vært borte, er det mulig? Det burde jo være en selvfølge..

Lenke til kommentar

Du kan be pent om det, men du har ikke noe krav på det, og sannsynligheten er vel heller lav for at butikken vil gi deg noe siden de garantert ikke har lyst til å bekoste noe slikt selv og dermed må søke kredit fra Sony. Hvis man taper penger pga. slike forsinkelser kan man ha krav på erstatning, men i og med at dette er et leketøy er det ikke snakk om noe slikt. Vi har ikke noe tort-og-svie-samfunn i Norge, og bra er det. Kanskje du kan prøve å tigge om noen gratis PS-butikk-poeng eller hva de opererer med, men det må du gjøre direkte mot Sony. :)

Lenke til kommentar

Vil tippe at det er en 60GB maskin du har sendt inn?? Maskinene blir ikke reparert slik jeg har skjønt det, man får nye tilbake. Men NordiskFilm får ikke inn nye 60GB maskiner før i starten av mai. Det du evt kan gjøre hvis du ikke vil vente er å si at du vil ha en 40GB istedet, da får du 3spill itillegg. Men hvis du heller vil ha en 60GB må du nok bare vente, evt høre med butikken om leie maskin imens.

Har nemlig gjort akkurat det samme som deg. Jeg har nå en 40GB lånemaskin (men dette er helt opp til butikken om de har å gi ut eller ikke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...