Gå til innhold

Første kveld ute på byen - Drinker?


Anbefalte innlegg

Som noen av dere vet fylte jeg 20 år i går, 25. Mars og en venn av meg har bursdag i dag. Vi skal i den anledning ut på byen i kveld (på Brenneriet, Lillehammer) og feire. Det jeg lurer på er, er det noen som kan navn på noen gode drinker? Noen som ikke er for søte og ikke smaker for sterkt. Liker ikke syke drinker som Bloody Mary osv.

 

Takker for forslag. :)

 

Mine favoritter:

Capt. Morgan Spiced gold & Cola m/lime

Sure Sivert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som noen av dere vet fylte jeg 20 år i går, 25. Mars og en venn av meg har bursdag i dag. Vi skal i den anledning ut på byen i kveld (på Brenneriet, Lillehammer) og feire. Det jeg lurer på er, er det noen som kan navn på noen gode drinker? Noen som ikke er for søte og ikke smaker for sterkt. Liker ikke syke drinker som Bloody Mary osv.

 

Takker for forslag. :)

 

Mine favoritter:

Capt. Morgan Spiced gold & Cola m/lime

Sure Sivert

 

Har du vært på brenneriet før?

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen, Danno_O.

 

Jeg drikker alltid Mojito på byen hvis de har det, men dessverre er det få steder som har mynteblader så da ender jeg opp med en bacardi+sprite eller en tom colins.

 

I værstefall en Captain Morgan Spiced gold og cola

 

Personlig liker jeg stortsett syrlige drinker for det blir jeg ikke kvalm og dårlig av. Pluss faktumet at de er forfriskende.

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Har du vært på brenneriet før?

Nei, men jeg jobber der, så jeg har en og annen oppskrift :)

 

Om du liker Sure Sivert vil jeg også anbefale Paparazzi (er det den heter på Union i Geiranger). Er 50/50 Baccardi Razz og Baccardi Limon blandet med Sprite og Lime.

Hørtes veldig bra ut. Kan høre om de har noe liknende.

 

Gratulerer med dagen, Danno_O.

 

Jeg drikker alltid Mojito på byen hvis de har det, men dessverre er det få steder som har mynteblader så da ender jeg opp med en bacardi+sprite eller en tom colins.

 

I værstefall en Captain Morgan Spiced gold og cola

 

Personlig liker jeg stortsett syrlige drinker for det blir jeg ikke kvalm og dårlig av. Pluss faktumet at de er forfriskende.

Ok. Mojito har jeg hørt om, men aldri prøvd! Skal prøve en i kveld :)

 

Takk for svar. Tar gjerne imot flere forslag.

Endret av danno_O
Lenke til kommentar

Drinksmixer.com er en fin side, hvor du kan finne all slags drinker.

 

Det er mulig å søke etter oppskrifter, i tillegg kan du søke etter drinker som inneholder f. eks whisky eller den du måtte føle for.

 

Selv liker jeg:

-Tequila Sunrise

-Long Island Iced Tea

-Mojito

-Caipirinha

 

Litt alternativt:

-Gin & Tonic

-Martini (classic)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...