Gå til innhold

Mario Kart wii er ute! Dine meninger!


Disorder

Anbefalte innlegg

Har spilt det kanskje en time eller noe. Men skjønner rett og slett ikke hvordan jeg får spilt med gamecube kontrolleren= kan noen hjelpe? :p

 

Bra at det ikke er noen oppdateringer med spillet! Da kan man spille Brawl også :p

 

Aner ikke! Har ikke prøvd det. Hva mener du om boksen og sånn? Tror du det går greit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har spilt det kanskje en time eller noe. Men skjønner rett og slett ikke hvordan jeg får spilt med gamecube kontrolleren= kan noen hjelpe? :p

 

Bra at det ikke er noen oppdateringer med spillet! Da kan man spille Brawl også :p

 

Aner ikke! Har ikke prøvd det. Hva mener du om boksen og sånn? Tror du det går greit?

Kommer vel ann på størrelsen på postkassa da. Det vil ihvertfall bli veldig fullt, og noen ganger hvis det er mye post får du hentelapp isteden.

Lenke til kommentar
Har spilt det kanskje en time eller noe. Men skjønner rett og slett ikke hvordan jeg får spilt med gamecube kontrolleren= kan noen hjelpe? :p

 

Bra at det ikke er noen oppdateringer med spillet! Da kan man spille Brawl også :p

 

Plugg i gamecube kontrollen før du starter spillet:)

Lenke til kommentar
Bra at det ikke er noen oppdateringer med spillet! Da kan man spille Brawl også :p

 

Det er en oppdatering med i spillet. Når jeg startet opp Mario Kart Wii fikk jeg beskjed om at jeg måtte oppdatere for å spille. Spillet er forøvrig veldig bra :D Beste onlinespillet til Nintendo sålangt. Wii Wheel er herlig, det fungerer mye bedre enn kun wiimote :D

Lenke til kommentar
Håper bare ekstra wiimote er tilgjengelig fra dag 1,

og at prisen ikke blir for høy!!!

 

Anyways gleder meg, spesielt til å gå online, ble alltid litt

lei meg da jeg satt hjemme med Mario Kart DD!! og alle venna var bortreist, nå er det slutt på sånt :D

 

Ekstra wiimote? Mener du ratt nå? Hvis du mente det, så har de det på f.eks. absoluttspill. Med andre ord er det tilgjengelig. :)

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Bra at det ikke er noen oppdateringer med spillet! Da kan man spille Brawl også :p

 

Det er en oppdatering med i spillet. Når jeg startet opp Mario Kart Wii fikk jeg beskjed om at jeg måtte oppdatere for å spille. Spillet er forøvrig veldig bra :D Beste onlinespillet til Nintendo sålangt. Wii Wheel er herlig, det fungerer mye bedre enn kun wiimote :D

Det er rart, for det får ikke jeg

Lenke til kommentar
Bra at det ikke er noen oppdateringer med spillet! Da kan man spille Brawl også :p

 

Det er en oppdatering med i spillet. Når jeg startet opp Mario Kart Wii fikk jeg beskjed om at jeg måtte oppdatere for å spille. Spillet er forøvrig veldig bra :D Beste onlinespillet til Nintendo sålangt. Wii Wheel er herlig, det fungerer mye bedre enn kun wiimote :D

Det er rart, for det får ikke jeg

Jeg fikk den raske oppdateringen også, har lest at det er 3.2. Så ikke noen ny da..

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Noe jeg har tenkt på, er at de som har Brawl, hvis de også har spilt Brawl på Wiiene sine, så installeres den upgraden som skulle kommet når man spiller Mario Kart for første gang. Den som gjør at Wii'n lett tar imot double-layer discs eller hva det nå enn er.

 

Am I talking any kind of sense to you?

Lenke til kommentar
Noe jeg har tenkt på, er at de som har Brawl, hvis de også har spilt Brawl på Wiiene sine, så installeres den upgraden som skulle kommet når man spiller Mario Kart for første gang. Den som gjør at Wii'n lett tar imot double-layer discs eller hva det nå enn er.

 

Am I talking any kind of sense to you?

 

Ja det stemmer, tydeligvis er det ingen forskjell mellom amerikansk firmware og europeisk, alt fungerer utmerket:) Hadde vært travelt, kjipt og unyttig om det var en forskjell:)

Lenke til kommentar
Kan noen si meg hvor stor den esken er i bredden?

er redd den ikke passer i postkassa og da må jeg vente til lørdagen med å få hentelapp

 

Jeg vil ikke ødelegge håp her...men den får ikke plass i min postkasse, postkassen er "normal" størrelse. Men uansett om dere har en generelt stor postkasse vil den sikkert bli sendt til nærmeste postkontor, fordi såvidt jeg vet blir såpass store pakker allerede sortert ut til postkontor før postmannen deres kjører rundt med newzpaypar.

 

MEN såklart kan jeg ta feil siden jeg verken jobber hos posten eller fikk Mario Kart i posten (jeg kjøpte i butikk).

Lenke til kommentar
Kan noen si meg hvor stor den esken er i bredden?

er redd den ikke passer i postkassa og da må jeg vente til lørdagen med å få hentelapp

 

Jeg vil ikke ødelegge håp her...men den får ikke plass i min postkasse, postkassen er "normal" størrelse. Men uansett om dere har en generelt stor postkasse vil den sikkert bli sendt til nærmeste postkontor, fordi såvidt jeg vet blir såpass store pakker allerede sortert ut til postkontor før postmannen deres kjører rundt med newzpaypar.

 

MEN såklart kan jeg ta feil siden jeg verken jobber hos posten eller fikk Mario Kart i posten (jeg kjøpte i butikk).

Viss du kunne sagt bredden på selve esken så skal jeg ut og måle postkassa nå midt på natta :D

Denne postkassa fikk plass til for eks 8 dvder samlet i en pakke for eks

Men uansett skal spillet være i hendene mine senest fredag eller blir jeg mektig pissed off!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Kan noen si meg hvor stor den esken er i bredden?

er redd den ikke passer i postkassa og da må jeg vente til lørdagen med å få hentelapp

 

Hvorfor må du vente til lørdagen med å få hentelapp? Hvis det ikke er plass til pakken i postkassa får i hvertfall jeg en lapp isteden. Den kommer med andre ord samme dag som spillet ville ha kommet. Er jo ikke verre enn å hente det hos posten samme dag...

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Kan noen si meg hvor stor den esken er i bredden?

er redd den ikke passer i postkassa og da må jeg vente til lørdagen med å få hentelapp

 

Hvorfor må du vente til lørdagen med å få hentelapp? Hvis det ikke er plass til pakken i postkassa får i hvertfall jeg en lapp isteden. Den kommer med andre ord samme dag som spillet ville ha kommet. Er jo ikke verre enn å hente det hos posten samme dag...

 

Fordi posten her jeg bor klarer ikke å levere ut en hentelapp når dem får pakken på den dagen pakken ankommer :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...