Gå til innhold

Mario Kart wii er ute! Dine meninger!


Disorder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At Mario Kart bare er noen dager unna er å ta i litt :p

Og jeg vet heller ikke hva jeg syns om spillet siden jeg ikke har spilt det.

Men jeg gleder meg ja

 

Det er 17 dager til det kommer, og det kommer til å bli bra, håper jeg..

 

17 dager er ikke mye det da! Det går fort.

Lenke til kommentar

Håper det blir bra, men det er ikke så langt oppe på ønskelista mi for øyeblikket. Det er morsomt i sosiale sammenhenger, men ellers har spillet liten verdi for meg. Har DS versjonen og klarer meg foreløpig med det, om ikke det byr på noe nytt og veldig spennendes da som jeg ikke har hørt om enda.

Lenke til kommentar

Jeg fikk fikset orderen hos absoluttspill der jeg hadde Brawl til Wii på den listen min da det er ingen dato til det kommer her til lands. Da tok jeg Mario Kart Wii da det sannsynligvis kommer 11.april, skulle ikke forundre meg att Nintendo sier det er utsatt :no:

 

Jeg elsket Mario Kart Double Dash, så jeg kommer garantert til å like dette spillet og!!

Lenke til kommentar

Nei, Mario Kart blir ikke utsatt. Da hadde ikke NIntendo satt lanseringsdatoen så nærme. I dag er det 16 dager til man kan spille MKWii

 

Hehe, har alle spillene i serien (stolt) så er fan av mario Kart ja. jeg er faktisk en av de som heler ville ha Mario Kart framfor Brawl. men nå skal jeg Brawl også kjøpes da xD

Lenke til kommentar

Gleder meg som en gris ;) Men, hvordan ser det ut mtp flere Wii Wheels ? Noen som har hørt om butikkene får inn nok av disse også (og samtidig som spillet)? Vil jo gjerne få dama MK frelst, og lettere å få dette til om man sitter begge med Wii Wheels :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...