Gå til innhold

Anmeldelse: Everybody's Golf: World Tour (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal garantert skaffes ja :)

Må si PSP versjonen er det beste spillet jeg har kjøpt til psp i alle fall så det her må bli bra

Endret av djrabbit88
Skrevet

Siden spillet legges inn på harddisken og bruker hele 5 GB må det vel være mulig å starte spillet dirkete fra harddisken? Slik at du ikke trenger å ha plata i for å spille?

Skrevet

Tiger Woods spillene får som regel gode karakterer. 2008 utgaven fikk 8/10, og ellers har det vel ligget rundt 7-8.

Men jeg lurer på å skaffe meg Hot Shots golf(amerikansk utgave av everybody's golf). Ser morsomt og enkelt ut.

Skrevet
Skal garantert skaffes ja :)

Må si PSP versjonen er det beste spillet jeg har kjøpt til psp i alle fall så det her må bli bra

Word, PSP versjonen er veldig bra, håper på å få kjøpt spillet i nær fremtid.

Skrevet

Fikk mitt spill idag. :)

Har ikke prøvd det ennå, fordi jeg måtte gjøre endel gjøremål + søvn, før jeg gikk på nattevakt. :-/

Men har fått med meg ett par ting som ikke blir nævnt i annmeldelsen, som burde vært nevnt synes jeg, at man drar med seg ferdighetsnivået til golferene fra singleplayer til multiplayer o.l.

Slik at om du har en favoritt-golfer, og trener den veldig mye opp, blir den like god online som offline. :)

Gleder meg til jeg får tid til å spille dette.

Skrevet
Slik at om du har en favoritt-golfer, og trener den veldig mye opp, blir den like god online som offline. :)

Tøft, fin detalj, får bare mer og mer lyst på dette spillet ettersom jeg leser om det.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...