Gå til innhold

Noen som vet om free hunterguide?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De siste par ukene har jeg levlet en hunter fra 20-65. Vil si at dette er veldig enkelt, så enkelt at man egentlig ikke trenger guide. Blizzard har gjort det om slik at quests gir MYE bedre xp enn før.

Måten jeg gjorde det på opp til lvl 58-59 var slik: Gjør ta mange quests i samme området og gjør de raskt og målrettet. Hvis du er i Barrens, så drar du ikke til UC bare for å levere inn en ussel quest. Gjør så lite reising som overhodet mulig.

Jeg gjorde ingen gruppe-quests uten om et par guild runs i SM Cath. Min filosofi er at hvis du ikke kan gjøre questen alene, er den ikke verdt å gjøre (før du kommer til Outland).

Man har ikke lyst til å kaste bort mye tid med å sette opp grupper for å gjøre instances. Det er flere grunner til dette. a) Man kan ofte kaste bort for mye tid på wiping. Noe som er relativt vanlig i PUGs. b) Utstyret man får tak i blir erstattet veldig raskt uansett. c) Ofte går PUGs i oppløsning. Det siste man vil, er at tiden skal gå bort til å finne nye medlemmer fordi tank måtte spise middag rett før andre boss.

Det er nesten ingen elite-quests igjen (utenom instances) før Outland. Blizzard har gjort om på de fleste plassene slik at man lett kan gjøre det solo. De få elites som er igjen kan man ofte soloe uansett når man er hunter.

P.g.a økt quest xp var det mange plasser jeg aldri rakk å besøke før Outland. Jeg var f.eks ikke i Feralas, Silithus, WP, EP, Azshara, Badlands etc.

Når man kommer til Outland er det bedre å gjøre instances av flere grunner. Man slipper ganking (lite av det før lvl 60), man får VELDIG mye bedre gear (viktig å skifte ut pre-Outland gear) og man får reputation som er verdifullt uansett.

Edit: Legger til et par ting. Først var jeg speccet MM, men byttet senere til BM og det gikk mye raskere.

Hvis det er mange personer fra motsatt faksjon en plass, kan det være greit å finne seg et annet sted og queste. Dette gjelder forøvrig om det er folk fra samme faksjon også. Man bør ikke bruke mesteparten av tiden på å vente på respawns.

Ikke gank folk der du skal gjøre mange quester. Det fører bare til at du blir ganket tilbake.

Det med å ikke gjøre instances kan tas med forbehold. Hvis du har en gruppe du vet er solid, er det bare å kaste seg på.

Endret av Darth Kjell
Skrevet

skjønner faan ikke hva som er vitsen med leveling guides... har et par addons til dere..... Tomtom & lightheaded.... mer trenger du ikke... finn deg en zone bruk addonnen til og lokalisere quests og kjør på... enklere blir det ikke

Skrevet

jo det gjør det... eller nei og jo det er kommenterer med cordianter i addonen hvis du leser de korte komentarene finner du fort ut hvem quester som er verdt og gjøre.... for og finne ut hvem zone du skal være i så har du uendelige muligheter... guildchat... eller bare google

Skrevet
At det i det hele tatt skal være mulig å rakke ned på leveling guides går ut over min fattevne. IQ = 0.0001?

fordi: du bruker masse tid på og alt tabbe og lese deg til vær minste lite ting.... ikke minst er det latterlig tungvindt.... ekstremt mye lettere og trykke på masse ferdig instatte kordinater i et lite vindu på quest loggen og bestemme deg for hvem side av mappet du skal løpe til og gjøre 2-10 quester i slengen, derfor!

Skrevet
Liten wall of text ;)

You said it :) Holder på med det samme på en alt nå, druid, men har en 70 hunter jeg har spilt alt for lenge med, og det samme gjelder nærmest for alle klasser, bare at denne druiden har fått seg questhelper på laget. Min oppskrift: Gå til en questhub, finn alle questene, ha questhelper (addon) inne, og følg "ant-trailsene" mens du ser på en serie på en annen PC eller TV ved siden av :) Helt til du blir 58+, da starter du med instancer også, men før du tar en instance sjekker du wowhead.com om du har alle questene til den instancen, hvis ikke får du tak i alle questene før du stikker i instancen, så slipper du å løpe den instancen så veldig mange ganger :)

Skrevet

Innlegg som utelukkende kommenterer skrivefeil og grammatikk er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema.

Ellers er nettikette kjekt å lese og gjøres seg forstått med.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...