Gå til innhold

Diskusjon av Katarinas verden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har en mening, og det er....utrolig teit å reklamere for en videodagbok som det her....Sorry, men hun har sikkert fått de rike foreldra fra vest kanten til å kjøpe plass til henne på Sol sine sider, sånn at hun blir populær

Skrevet

Hørt om audition? Selvfølgelig er det ikke "tilfeldig" hvem de velger, de velger noen som engasjerer folk. Etter hva jeg har lest om denne greia så engasjerer folk seg i at de hater henne ;)

Skrevet

er det bare jeg som har lagt merke til at det aldri står noe om hva etternavnet til katarina er? (kanskje for å skåne den lille jenta?:p)

Skrevet
er det bare jeg som har lagt merke til at det aldri står noe om hva etternavnet til katarina er? (kanskje for å skåne den lille jenta?:p)

Normalt at man ikke legger ut etternavn da. Pluss hun ikke er så gammel.

Skrevet
Ja, har en mening, og det er....utrolig teit å reklamere for en videodagbok som det her....Sorry, men hun har sikkert fått de rike foreldra fra vest kanten til å kjøpe plass til henne på Sol sine sider, sånn at hun blir populær

Slutt å klag på ting du ikke vet noen ting om...

• 2 uker senere...
Skrevet

En kompis satt og så på de første episodene på PCen min mens vi satt og drakk.

Herre for noe dritt.

Mest irriterende jentungen jeg har vært borti siden kusinene til pappa på 10 og 14 som nekter å la meg lese bøker nær de og lugger og spenner meg ><

Skrevet

Slutt å klag på ting du ikke vet noen ting om...

Hallo, det er lov å ytre sine meninger...Gå å legg deg

Skrevet

Herregud...

Jenta bor i en liten leilighet på sagene, snakker semi-gebrokkent norsk og heier på vålerenga. Det finnes jo faen ikke vest-kant nykker der i gården.

For en latterlig østkantjente.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Ja, og det har ikke blitt noe særlig bedre.

"Jentene vil på nattkonsert, men guttene i naboteltet vil noe annet."

Der håpte jeg virkelig at det var noe hankypanky på g, men neida ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...