Gå til innhold

Overklokkingstreff sommerferien 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte noen PM's til _sindre_, 2bb1, hYLeAPe og Fluesopp ang. når de er tilgjengelige. Hvor er det forresten dette er mest praktisk å holde noe sånt? Stavangerområdet har jo blitt nevnt før, og Oslo. Jeg bryr meg egentlig ikke sålenge det ikke blir LN2-flause a la TG08 :no:

Hvor mange går det an å ha med, btw? Er noen fler jeg godt kunne tenkt å spørre, men vil ikke invitere med fler enn det er "plass" til, heller.

Skrevet (endret)

Da var jeg tilbake fra en fisketur i finmark. :)

Jeg er i tvil om det passer for meg i August, tror det var 10. august eller noe slikt jeg skulle inn i garden.

Edit, helt i starten av august kan hende går for min del.

Endret av _sindre_
Skrevet
Da kunne vi jo hatt mellom 11 og 18?

11-17 er vel mest fornuftig, med mindre jeg er den eneste som har skolegang å forholde meg til :p

meeeeen..... hvor? Stavanger? Oslo? I hovedlageret til AMD? :love:

Skrevet (endret)

Jeg kom på noe.

I høstferien er det Polar Party 17. Det befinner seg i stokke - og jeg har mer eller mindre fri tilgang på tørris i vestfold-området. Jeg kunne prøvd å få ordnet oss en stand der - da har vi tre dager på oss å leke?

Skal høre litt rundt i morra, om noen er med på det.

Endret av WheelMan
Skrevet

Kunne tenkt meg å avsluttet 16. for å få en dag å slappe av på før skolen begynner, det tror jeg vi alle trenger :)

11. - 15.? Holder vel i massevis med 4-5 dager! :D

Skrevet
Kunne tenkt meg å avsluttet 16. for å få en dag å slappe av på før skolen begynner, det tror jeg vi alle trenger :)

Enig. Blir dyrt å fore oss med dice/ln2 i en hel uke :p 4 dager (i praksis blir det vel det) er akkurat passe.

Med fare for å repetere et spm jeg har stilt før: hvor passer det for folket å ha dette? Litt greit å få avklart dette asap, så vi har god tid til å mekke bra dice/ln2-dealer.

Skrevet
Jeg kom på noe.

I høstferien er det Polar Party 17. Det befinner seg i stokke - og jeg har mer eller mindre fri tilgang på tørris i vestfold-området. Jeg kunne prøvd å få ordnet oss en stand der - da har vi tre dager på oss å leke?

Høres ikke så dumt ut å ha det også, for de som kan. Litt usikker på når høstferien er, datoer er alltid greie å forholde seg til. Jeg kommer til å få en midttermeksamen til høsten, om den kolliderer vil vise seg...

Skrevet

Enig. Blir dyrt å fore oss med dice/ln2 i en hel uke :p 4 dager (i praksis blir det vel det) er akkurat passe.

Med fare for å repetere et spm jeg har stilt før: hvor passer det for folket å ha dette? Litt greit å få avklart dette asap, så vi har god tid til å mekke bra dice/ln2-dealer.

Tror det er bestemt Stavanger? Siden to av de som ville være med er naboer der + har plass til at alle kan overnatte (i kjeller + telt i hagen). Var vel noen til som var fra Stavangerområdet også, husker ikke helt.

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Jeg kom på noe.

Jeg er med på den, siden det ikke ser ut som om jeg rekker noe treff i sommer, begynner i ny jobb 28. juli, og frem til det skal jeg egentlig bare jobbe... Så for meg hadde det passet bra og ta et treff i høstferien.

Skrevet
Jeg kom på noe.

Jeg er med på den, siden det ikke ser ut som om jeg rekker noe treff i sommer, begynner i ny jobb 28. juli, og frem til det skal jeg egentlig bare jobbe... Så for meg hadde det passet bra og ta et treff i høstferien.

Ingenting i veien for begge deler! :p Såvidt jeg har forstått er det halvannen måned mellom det første treffet og høstferien, så er jo relativt greit med tid mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...