Gå til innhold

Overklokkingstreff sommerferien 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte noen PM's til _sindre_, 2bb1, hYLeAPe og Fluesopp ang. når de er tilgjengelige. Hvor er det forresten dette er mest praktisk å holde noe sånt? Stavangerområdet har jo blitt nevnt før, og Oslo. Jeg bryr meg egentlig ikke sålenge det ikke blir LN2-flause a la TG08 :no:

 

Hvor mange går det an å ha med, btw? Er noen fler jeg godt kunne tenkt å spørre, men vil ikke invitere med fler enn det er "plass" til, heller.

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg å avsluttet 16. for å få en dag å slappe av på før skolen begynner, det tror jeg vi alle trenger :)

 

11. - 15.? Holder vel i massevis med 4-5 dager! :D

 

Enig. Blir dyrt å fore oss med dice/ln2 i en hel uke :p 4 dager (i praksis blir det vel det) er akkurat passe.

 

Med fare for å repetere et spm jeg har stilt før: hvor passer det for folket å ha dette? Litt greit å få avklart dette asap, så vi har god tid til å mekke bra dice/ln2-dealer.

Lenke til kommentar
Jeg kom på noe.

I høstferien er det Polar Party 17. Det befinner seg i stokke - og jeg har mer eller mindre fri tilgang på tørris i vestfold-området. Jeg kunne prøvd å få ordnet oss en stand der - da har vi tre dager på oss å leke?

Skal høre litt rundt i morra, om noen er med på det.

 

Høres ikke så dumt ut å ha det også, for de som kan. Litt usikker på når høstferien er, datoer er alltid greie å forholde seg til. Jeg kommer til å få en midttermeksamen til høsten, om den kolliderer vil vise seg...

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg å avsluttet 16. for å få en dag å slappe av på før skolen begynner, det tror jeg vi alle trenger :)

 

11. - 15.? Holder vel i massevis med 4-5 dager! :D

 

Enig. Blir dyrt å fore oss med dice/ln2 i en hel uke :p 4 dager (i praksis blir det vel det) er akkurat passe.

 

Med fare for å repetere et spm jeg har stilt før: hvor passer det for folket å ha dette? Litt greit å få avklart dette asap, så vi har god tid til å mekke bra dice/ln2-dealer.

Tror det er bestemt Stavanger? Siden to av de som ville være med er naboer der + har plass til at alle kan overnatte (i kjeller + telt i hagen). Var vel noen til som var fra Stavangerområdet også, husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg kom på noe.

I høstferien er det Polar Party 17. Det befinner seg i stokke - og jeg har mer eller mindre fri tilgang på tørris i vestfold-området. Jeg kunne prøvd å få ordnet oss en stand der - da har vi tre dager på oss å leke?

Skal høre litt rundt i morra, om noen er med på det.

 

Jeg er med på den, siden det ikke ser ut som om jeg rekker noe treff i sommer, begynner i ny jobb 28. juli, og frem til det skal jeg egentlig bare jobbe... Så for meg hadde det passet bra og ta et treff i høstferien.

Lenke til kommentar
Jeg kom på noe.

I høstferien er det Polar Party 17. Det befinner seg i stokke - og jeg har mer eller mindre fri tilgang på tørris i vestfold-området. Jeg kunne prøvd å få ordnet oss en stand der - da har vi tre dager på oss å leke?

Skal høre litt rundt i morra, om noen er med på det.

 

Jeg er med på den, siden det ikke ser ut som om jeg rekker noe treff i sommer, begynner i ny jobb 28. juli, og frem til det skal jeg egentlig bare jobbe... Så for meg hadde det passet bra og ta et treff i høstferien.

 

Ingenting i veien for begge deler! :p Såvidt jeg har forstått er det halvannen måned mellom det første treffet og høstferien, så er jo relativt greit med tid mellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...