Gå til innhold

Overklokkingstreff sommerferien 2008


Anbefalte innlegg

Vel, sponsing er greit nok, men Netshop kjem vel ikkje til å gjere det :p

Finnes heldigvis et utall andre spennende nettbutikker og produsenter og spørre.

 

Som Torstein sier, at Stavanger er en olje/gass-by gjør det sikkert enklere for oss og skaffe nitro eller tørris om valget faller på stavanger.

 

vi bør få lagt frem alle potensielle steder vi kan ha det, og gjøre et valg ut i fra en slags oversikt eller noe. Med pros og cons på alle de forskjellige stedene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, sier ikke nei til en tur til Stavanger :) Vi er forøvrig 10 på lista nå, så kanskje jeg skal sette en midlertidig stopper for påmeldinger? Kan vel fort bli for mangen også.

 

Hifiking: Jeg har solgt alt av gammel hw :blush: Men kan vel alltids leke meg litt med det jeg har :)

Lenke til kommentar
Jeg bor gjerne i telt, men bla aspstein bor jo i stavanger, og han vil sikkert stikke innom en tur, så ikke lås lista enda.

 

Noen andre som vet om potensielle steder?

Han bor omrent 1 km ifra meg :D

Såklart han kansje vil stikke innom en tur, men mtp han bor så nærmed tviler jeg på at han vil sove der, og da har jeg plass til mange uansett.

Lenke til kommentar

Noen som har tenkt noe mer på dette? Har noen forhørt seg om spons? Skal vi la en snakke på vegne av gruppa? Så ikke hver butikk får 10 forespørsler? Men har man egne kontakter så er det bare å kjøre på i tillegg. Alt av hw som kan skrapes sammen er bra, uansett hvordan.

 

Hvor mange potter har vi i gruppa? Jeg har en SS, men det er litt stress å ta med, men går vel om vi finner det verdt bryet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...