Gå til innhold

Overklokkingstreff sommerferien 2008


Anbefalte innlegg

Overklokkingstreff-diskusjonen flyttes herved hit. Tanken er på et tidlig stadium, men her kan vi i alle fall få avgjort om vi "gidder" å gjøre noe utav det. Vil oppdatere førstepost etter hvert som vi blir enige om ting. :)

Det skal nevnes at vi kommer sikkert til å få begrenset med plass også, uansett hvor vi havner. Så en maksgrense på 10-15 stk foreløpig.

 

Vi kan starte med hvor de som vil være med kommer fra:

 

MEDLEM - FYLKE (nord til sør):

Sindre A. - Nord-Trøndelag

hifiking - Sør-Trøndelag

2bb1 - Sogn og fjordane

tharsan - Sogn og fjordane

hYLeAPe - Oppland (Lillehammer, plass til 15 stk)

todda7 - Rogaland (Stavanger, plass til 10 stk)

aspstein - Rogaland

Nizzen - Oslo

Knopflerbruce - Oslo

Olanru - Oslo

Pac-Man - Akershus

_sinde_ - Sandnes

 

PÅMELDINGEN ER MIDLERTIDIG "STENGT" PÅ GRUNN AV MULIG PLASSMANGEL.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skriv på meg.

Jeg bor i oppland@Lillehammer

 

Har sikkert mulighet for å arrangere om det skulle være aktuelt.

Hadde nylig LAN i uthus/låve med ca 20 stk.

 

Edit: wheelman, det er vel våre planer han har startet en tråd på...om du ser i 9800GX2 tråden elns

Endret av hYLeAPe
Lenke til kommentar
Det er vel egentlig et treff i planleggningsfasene allerede, so you're late! :p

Oops! Vi diskuterte treffet i GX2-tråden, men visste ikke at det var en annen tråd om emnet :blush:

 

Skriv på meg.

Jeg bor i oppland@Lillehammer

 

Har sikkert mulighet for å arrangere om det skulle være aktuelt.

Hadde nylig LAN i uthus/låve med ca 20 stk.

Ok, skal føre det opp! Flotters :)

Lenke til kommentar
Hvis vi får fiksa litt nitro elns kan jeg kanskje komme. Er avhengig av å bli kjørt, seff ;-)

 

Dette spørs også på datoene, da jeg har eksamen og skal på konsert i starten av juli. Mulig jeg må skaffe meg en butikkjobb også, og aner isåfall ikke når jeg får fri.

Ja, noe skikkelig kjøling må vi skaffe. Uten det blir det jo bare kjedelig.

 

Om jeg kjører selv kan jeg alltids plukke opp et par på veien :)

 

jeg har en fagprøve å bli ferdig med å i juni/juli engang

Ok. Vi får lage en oversikt til og begynne med da i alle fall :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Er med, Sør-Trøndelag.

 

Noen tanker:

 

Hadde vært greit om det ble arrangert et sted med grei mulighet for feks tog. Så kan noen hente på stasjonen, er vel ikke alle her som har bil.

 

En dato bør låses så tidlig som mulig, transport blir da mye billigere.

 

Hadde vært greit å slippe å ta med skjerm for alle som ikke har bil? Kan det løses på none måte? Låne kasserte skjermer av lokal butikk? Dette gjelder også annen tung hw. Trenger vi feks hver vår tunge PSU, HD'r? Hadde vært greit å reise kun med en sekk.

 

Hva koster det å leie LN2 tank? Det trengs ingen sertifisering for å kjøpe LN2? I så fall burde vi klare det fint på egenhånd. Spleiselag.

 

Kan vi sponses, ikke t-skjorter og Burn, men kanskje vi får låne noe eksotisk hw mot å skrive en omtale.

 

Vi kan sette opp en liste om hva slags VR's man burde kjøpe. Lage en liste med med hvilken hw som trenger hvilke VR's.

 

Kan vi få låne rør av noen som ikke skal være med? Kan vi fylle på med LN2 og tørris underveis. Dvs vi er der på ukedager, og lokale kuldedealer har åpent. Kanskje nærhet til en slik dealer skal være med å bestemme hvor vi skal ha det? Lete opp butikker som selger sånt.

Lenke til kommentar

Flott innspill hifiking!

 

Skjermer bør kunne fikses lokalt, er vel alltids 10-15 gamle CRT-skjermer å skaffe der hvor elektronikk leveres inn.

 

PSU og HDD derimot kan vel bli litt vanskligere å skaffe så mange av.

 

Spleise på tørris/LN2 burde heller ikke være noe problem. Derimot å skaffe det kan vel bli litt værre. Hvor fikk dere tak i tørris dere som var på TG?

 

Det at vi får lånt litt HW må vi nesten ta utgangspunkt i. Blir ikke det samme med ett år gamle Q6600 som de fleste her sikkert har. Og omfattende artikler/omtaler er ikke noe problem å fikse! Men hvem skal vi spørre?

Lenke til kommentar

Torstein S - Stavanger (Rogaland om jeg ikke tar feil:P)

Har vel plass til 10stk i kjelleren..

 

20min buss (kun 1 buss) fra togstasjon, eller har jeg tess og hundrevis av andre spennende firma i nærheten p.g.a olje og gass.

 

Når det kommer til sponsing tror jeg ikke det vil være vårt største problem, vis vi er ~10 stykker og f.eks kontakter div. produsenter og butikker, så tror jeg at vi vil kunne skaffe litt utstyr ihvertfall.

Skikkelige reviews og tester er jo et godt "bytte".

Ang. potensiomere trenger vi:

10k

20k

50k

100k

200k

500k

Det skulle holde til det aller meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...