Gå til innhold

Ønskes kjøpt: Metal Gear Solid 1,(2) og 3


jak-bim

Anbefalte innlegg

Som nesten alle vet kommer MGS 4 snart og det er noe de fleste gleder seg til. Men dessverre må jeg innrømme at jeg aldri har spilt noen av MGS spillene selv. Så bare litt på når brodern spilte to'ern. :ph34r:

 

Ønsker derfor å få kjøpt 1 og 3, muligens også 2 siden jeg ikke vet om det fungerer, har hatt problemer med det før. Bare å si fra om det er noen som vil selge. Går greit om jeg får lånt dem også, du kan stole 110% på meg. :yes:

Så da er det bare å si fra.

PS: bør jeg få spilt MGS: Portable Ops og Metal Gear 1 og 2 også? I så fall vil jeg også kjøpe dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du eier en psp synes jeg du burde få med deg Portable Ops, men det er ikke et must. MGS 1, 2 og 3 derimot MÅ du nesten få med deg før du skaffer MGS4. Tipper du blir sittende som et spørsmålstegn hvis du ikke gjør det...

 

Metal Gear 1 & 2 er jeg usikker på. Sikkert litt vrient å få kjøpt.

 

Edit: Muligens MGS2: Substance du har hatt problemer med? Det kjører dårlig på min gamle ps2.

Endret av Kajo2k
Lenke til kommentar
Edit: Muligens MGS2: Substance du har hatt problemer med? Det kjører dårlig på min gamle ps2.

 

Hmm... Har ikke Substance, har den vanlige. Men er muligens noe med plata å gjøre. Ser at det er en del små riper.

Men jeg har ikke NTSC PS3, så da sliter jeg litt med å få spilt dem. Ingen andre som har disse spillene, venner/bekjente?

 

Legger ved bildet av versjonen min, det følger med to plater. En med spillet og en med The Making Of: MGS 2: Sons of Liberty

 

post-141073-1206371583_thumb.jpg

Endret av jak-bim
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...