Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken deler av kroppen tenner jenter mest på ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner at her har ikke jeg noe å stille med, som den slasken jeg er. Det eneste som er trent her, er sittemuskelen og i stedet for en sixpack har jeg ei tønne :p (Okay, det er kanskje å ta litt i, men jeg liker det gode liv med sjokolade og burgere og cola på glassflaske, sittende i en stol med ei god bok og herlig musikk, fremfor å slite meg ut og bli deppa på et helsestudio. Igjen.)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Jeg skjønner at her har ikke jeg noe å stille med, som den slasken jeg er. Det eneste som er trent her, er sittemuskelen og i stedet for en sixpack har jeg ei tønne :p (Okay, det er kanskje å ta litt i, men jeg liker det gode liv med sjokolade og burgere og cola på glassflaske, sittende i en stol med ei god bok og herlig musikk, fremfor å slite meg ut og bli deppa på et helsestudio. Igjen.)

 

Blir ikke deppa på helestudio :D Trening og fremgang med treningen (at man ser forskjell på kroppen) er gøy. I begynnelsen er det slit, men etter hvert kommer fremgangen.

 

Jeg tror de fleste jenter tenner på brede skuldre, six-pack og sterke bein, lår, rumpe. Dette står ikke her da, men det at dere sier at en muskuløs kropp er hard og ikke no god å kose med skjønner jeg ikke... muskler er da like mykt som fett, helt til de blir srammet ;)

Lenke til kommentar

Personlig tenner jeg ikke på magemuskler i det hele tatt. Mer enn turn-off. Jeg liker en myk og litt stor mage, selvom det også er pent med lange, tynne gutter. Øynene og smilet er det jeg tenner mest på. Veiviser er hot! :D En lang overkropp er å foretrekke. Store overarmer er kjempedeilig, uansett om de er av muskler eller fett  :dribble:

 

Og så må såklart personligheten bli nevnt, den kan gjøre hvem som helst den deiligste på jorden.  ;)

Lenke til kommentar

Liker gutter som er naturlig slanke, uten å bli for "veike". Muskler spiller ingen rolle.

 

Hvis jeg skal velge én kroppsdel som tenner meg mer enn noe annet, er det hjernen. Ja, det er sant. Intelligens og kunnskap er skikkelig turn-on for meg. Men det gjelder jo folk jeg snakker med. Hvis noe får meg til å snu meg etter gutter når jeg er ute, er det et fint ansikt (ikke et Hollywood-tryne, men snille øyne og et fint smil), god holdning, fin rumpe og en bra overkropp.

Lenke til kommentar
Har lest at jenter synes gutter med korte bein og lang overkropp er sexy, kan dette bekreftes?

 

 

Heller det enn lange bein, det ser bare dumt ut.

 

Jeg liker en bra rumpe, minimalt og helst ingen kroppshår, fine hender, bra bein(tynne, men ikke spinkle) breie skuldre, flat mage :) kravstor?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...