Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken deler av kroppen tenner jenter mest på ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lest at jenter synes gutter med korte bein og lang overkropp er sexy, kan dette bekreftes?

 

 

Heller det enn lange bein, det ser bare dumt ut.

 

Jeg liker en bra rumpe, minimalt og helst ingen kroppshår, fine hender, bra bein(tynne, men ikke spinkle) breie skuldre, flat mage :) kravstor?

 

Jeg liker tynne jenter, ikke noe appelsinhud, bra brøster, ikke noe henge greier, en grei vagina, kritthvite tenner, blå øyne, langt blond hår, litt krøller, heller ikke særlig kroppshår, pene tenner, litt tykke lepper, en uber bra ræv.

 

Ja, litt kravstor :)

Endret av DrCoxyCox
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ble litt skremt av de som sa at lange ben er turn-off ... Føler beina utgjør 70% av kroppen min :p

Som jeg av og til sier når jeg mobber meg selv, hadde jeg vært jente hadde jeg vært modell (etter min mening er ikke modeller i dagens samfunn fine, bare langbeinte, radmagre hespetrær ... jepp)

Godt og høre at ikke alle er enige i dette.

 

Ellers liker jeg det jeg hører om at noen også liker naturlig slanke gutter. Jeg er 19 år, 1,88 høy og kommer ikke over 74 kilo, uansett hvor mye dritt jeg hiver i meg ... (noen som vet hvordan det er mulig forresten? Er ferdig å vokse for lengst :hmm: )

Har begynt å trene litt nå da, men er temmelig fornøyd med kroppen min faktisk :)

Det er kanskje låra og leggene som er mest muskuløse på meg, siden jeg har spilt fotball i årtier.

Lenke til kommentar

Blir kanskje litt OT, men jeg har (hadde) også store prob. med å legge på meg. Oppskriften er: SPISE MYE (sjekk hvor mye du trenger i kalorikalkis, og spis 500-1000 kcal mer enn det du trenger hver dag), TRENE, SOVE (ironisk nok skriver jeg dette her kl 02:30...)

 

Har aldri greid å legge på meg før, dette året har jeg gått opp over 20 kg, mye av det muskler ;)

Endret av FeddeLeGrand
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...