Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken deler av kroppen tenner jenter mest på ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken deler av kroppen tenner jenter mest på ? og er en bra trent kropp VELDIG viktig for jenter ? eller har det ingenting å si ?

 

Overkroppen tenner jeg mest på i allfall. Er man forelsket i fyren så spiller det egentlig ikke stor rolle åssen han ser ut men det er et STORT pluss hvis han har en veldtrent kropp. Det er viktig og ta vare på seg selv og se bra ut spørr du meg. En gutt som har ikke muskler i det hele tatt ville fått meg til å tenke at han kanskje er en sofagris og veldig lat. For lat til å ta vare på seg selv..

Lenke til kommentar
Som for oss gutter, er dette også helt individuelt for jenter.

 

Hehe, ventet på at den skulle komme. Hver eneste gang en lignende tråd dukker opp i forumet så skal en eller annen alltid påpeke at dette varierer fra person til person osv. Selvfølgelig gjør det det. Det er jo det vi har et forum for, at folk skal kunne komme med forskjellige meninger. Naturlig nok skjønner nok trådstarter at ikke absolutt alle jenter tiltrekkes av det samme...

 

Håper på flere meninger fra jenter her!

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Siden jeg har mest jentevenner har jeg overhørt/vært med i en del samtaler om dette. Som oftest ender det med at alle har litt forskjellige meninger, men ingen kan nekte for (jeg kan selvfølgelig det, jeg er gutt og liker pupper) at markerte "streker" (vetafaen hva det heter) ved siden av magemusklene er sexy.

 

 

Disse er nok litt overdrevne, men det var bare for å vise hva jeg mente.

how-to-get-a-six-pack-best-ab-exercises.jpg

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Hvilken deler av kroppen tenner jenter mest på ? og er en bra trent kropp VELDIG viktig for jenter ? eller har det ingenting å si ?

 

Det spiller ingen rolle, hvis det er en person man er interessert i. Personligheten gjør en person attraktiv/uattraktiv

- så klisjè det enn høres ut.. :p

Men personligheten er nå ikke det første du ser når du møter noen da :p

 

Ingen kan vel nekte for at utseendet (uansett hvilken del av kroppen) er med på å danne førsteinntrykket og avgjøre om det er noen du vil opprettholde kontakt med eller ikke.

Lenke til kommentar
Hvilken deler av kroppen tenner jenter mest på ? og er en bra trent kropp VELDIG viktig for jenter ? eller har det ingenting å si ?

 

Det spiller ingen rolle, hvis det er en person man er interessert i. Personligheten gjør en person attraktiv/uattraktiv

- så klisjè det enn høres ut.. :p

Men personligheten er nå ikke det første du ser når du møter noen da :p

 

Ingen kan vel nekte for at utseendet (uansett hvilken del av kroppen) er med på å danne førsteinntrykket og avgjøre om det er noen du vil opprettholde kontakt med eller ikke.

 

Ja, selvfølgelig. Men spørsmålet var om en bra trent kropp var viktig for jenter, eller om det ikke hadde noe å si.

Var det jeg svarte på ;)

Lenke til kommentar
Hvilken deler av kroppen tenner jenter mest på ? og er en bra trent kropp VELDIG viktig for jenter ? eller har det ingenting å si ?

 

En gutt som har ikke muskler i det hele tatt ville fått meg til å tenke at han kanskje er en sofagris og veldig lat. For lat til å ta vare på seg selv..

 

Eller for opptatt med å jobbe og ta vare på dama si til at han har tid til å trene.

Lenke til kommentar
Men jeg tipper at et flertall av jenter tenner mest på overkroppen?

 

Jeg blir ikke tent av overkroppen. Det er selvfølgelig et pluss dersom det finnes litt muskler der (man blir nysgjerrig på resten liksom), men det er ikke før blikket beveger seg nedover mot "underkroppen" at det begynner å dirre mellom beina. Dersom det er en veltrent fyr da

 

EDIT: er jeg drita?

Endret av Purple000
Lenke til kommentar

Jeg har aldri skjønt hvorfor noen jenter tenner på rompa til guttene. Hva i huleste skal vi med den??

Har også sett at noen jenter har bilder av halvnakene, våte, lysebrune, muskeløse gutter. Og jeg bare tenker What the fuck?! Lite homsete eller! Særlig når de har bilde av en mann som står der naken og presser rompeballene sammen... Hva i helve**?? Skal det der være... sexy?? Usj!

Lenke til kommentar
Jeg har aldri skjønt hvorfor noen jenter tenner på rompa til guttene. Hva i huleste skal vi med den??

Har også sett at noen jenter har bilder av halvnakene, våte, lysebrune, muskeløse gutter. Og jeg bare tenker What the fuck?! Lite homsete eller! Særlig når de har bilde av en mann som står der naken og presser rompeballene sammen... Hva i helve**?? Skal det der være... sexy?? Usj!

Nei, alle burde egentlig like det samme som deg.....

Lenke til kommentar
Jeg har aldri skjønt hvorfor noen jenter tenner på rompa til guttene. Hva i huleste skal vi med den??

Har også sett at noen jenter har bilder av halvnakene, våte, lysebrune, muskeløse gutter. Og jeg bare tenker What the fuck?! Lite homsete eller! Særlig når de har bilde av en mann som står der naken og presser rompeballene sammen... Hva i helve**?? Skal det der være... sexy?? Usj!

Nei, alle burde egentlig like det samme som deg.....

 

Ikke det jeg sier. Jeg finner det bare rart og sier det. Kan vel det ???:)

Lenke til kommentar
Jeg har aldri skjønt hvorfor noen jenter tenner på rompa til guttene. Hva i huleste skal vi med den??

Har også sett at noen jenter har bilder av halvnakene, våte, lysebrune, muskeløse gutter. Og jeg bare tenker What the fuck?! Lite homsete eller! Særlig når de har bilde av en mann som står der naken og presser rompeballene sammen... Hva i helve**?? Skal det der være... sexy?? Usj!

Aldri skjønt meg på personer som ikke kan skrive ordentlig. Skal der være... sexy?? Usj!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...