Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ufrivillig ereksjon når jeg er med dama


Gjest Guest_;P_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_;P_*

Hei, jeg har ett "lite" problem.. når jeg er sammen med jenta jeg er dritforelska i så voks'ærn ukontrollert.. litt flaut kan du si.. xD Har noen no tips om hvordan jeg kan være ved henne uten at den "henger seg opp" heletiden??

 

Takk på forhånd.. vet ikke om det passer å skrive det her, men fant vel egentlig ikke noe annet sted å skrive det..

Endret av Skagen
Caps i emnetittel, samt lite beskrivende emnetittel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest;P
Haha, kjenner meg godt igjen as. Ikke noe unormalt, men et stort problem :p Prøv å tenke på andre ting som er så lite relatert til sexy ting som mulig.

 

 

hehe, men det er litt vanskelig .. xD eneste jeg klarer å tenke på er : Oj, hu har store pupper... eller når vi sitter å kiler hverandre.. Det er litt vanskelig å holde igjen når hu begynner å kile meg på låret.. xD

 

har prøvd å tenke på noe HELT annet , men det funker ikke på meg.. Begynner å lure på om "Han/Den/lillemann" har begynt å tenke selv..

Lenke til kommentar

Muahaha, stiller meg bak "ronk før du treffer henne". ellers så kan du jo kaste deg over henne når hun kiler deg på låret, og la henne kjenne noe hardt mot låret =) blir det årnings skal du se

 

 

 

"hehe, men det er litt vanskelig .. xD eneste jeg klarer å tenke på er : Oj, hu har store pupper... "

 

Flottings ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest;P
Muahaha, stiller meg bak "ronk før du treffer henne". ellers så kan du jo kaste deg over henne når hun kiler deg på låret, og la henne kjenne noe hardt mot låret =) blir det årnings skal du se

 

 

 

"hehe, men det er litt vanskelig .. xD eneste jeg klarer å tenke på er : Oj, hu har store pupper... "

 

Flottings ;)

 

hehe, skal gjøre det.. ;D Takk for rådet folkens.. ;P jaja, men jeg kan ikke kaste meg over henne når hu har med seg venninna =/ Ganske plagsomt egentlig.. ;D Vil jo være alene med henne =) :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest;P
Bind han fast med eitt eller anna til innsida av låret slik at han ikkje stikk ut! Fungerer garantert, og ho merkar det ikkje med mindre ho kjetar deg akkurat der du har binda han fast :ph34r:

 

kan jo funke det, men det blir utroliig pinlig hvis hu finner ut at jeg har knøti den fast til låret.. Da kommer hu vel garantert til å lure på hva jeg driver med... haha ;D :p ^,^

Lenke til kommentar
Gjest Gjest;P
Og du kan ikke avtale egne avtaler der dere er sammen alene?

 

Og du kan ikke lage egne avtaler der dere er sammen alene?

 

Jo, det var ikke det jeg mente da.. hu kommer i morgen med venninna, så jeg fikk litt noya når jeg kom på at jeg har ett ganske så teit problem.. derfor jeg lurte på råd.. :p;)

Lenke til kommentar
kan jo funke det, men det blir utroliig pinlig hvis hu finner ut at jeg har knøti den fast til låret.. Da kommer hu vel garantert til å lure på hva jeg driver med... haha ;D :p ^,^

 

Det er ein sjanse du må vere villig til å ta ;)

 

 

Lol synes du skal følge mitt forslag!

 

Bedre sjangs til suksess tror jeg =)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest;P
kan jo funke det, men det blir utroliig pinlig hvis hu finner ut at jeg har knøti den fast til låret.. Da kommer hu vel garantert til å lure på hva jeg driver med... haha ;D :p ^,^

 

Det er ein sjanse du må vere villig til å ta ;)

 

 

Lol synes du skal følge mitt forslag!

 

Bedre sjangs til suksess tror jeg =)

 

Ja, for hva om det jeg knyter den fast med begynner å klø.. det ser jo ikke akkurat no bedre ut når jeg sitter å klør meg der nede heletiden heller.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest;P
Gå inn på mora di i dusjen eller noe, da blir den nok nede i et par uker etterpå ;)

 

haha.. jaja, men det trur jeg kommer til å gå galt.. det er nok ikke bare "den" som blir liggende da.. da kommer jeg til å ligge bevisstløs på gulvet i en måned.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest;P
Eg foreslår at du testar ut kva type tråd eller kva du måtte bruke som fungerer best. Vil tru at ulltråd kjem til å klø, so eg vil tru sånn "fisketråd" vil vere bra. Eg veit ikkje kva krefter lisjekalljen din har, men fisketråd burde vere sterkt nok.

 

hehe, trur ikke jeg har fisketråd her.. jeg rekker jo heller ikke å kjøpe det, siden de kommer rundt 12 tia.. :p

men bra forslag...

 

ganske morsomt å se hvilke forslag folk kommer med.. hehe :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...