Gå til innhold

Erfaringer med Concept Games - Finn.no?


Anbefalte innlegg

Jeg har litt lyst på en nostalgisk konsoll, type NES, SNES e.l. , og det svenske firmaet Concept Games har flere annonser ute på Finn. Da det gjelder elektronikk som fort er tjue år gammel syns jeg det er greit å kunne handle med et firma (reklamasjon etc), men har noen handlet med disse før? Går det greit?

 

F.eks:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

Endret av JLa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
Gjest Slettet-77do0b

 

Bumper denne selv.

Kjøpte en N64 av dem for en uke siden nå, betalte 1000,- og har ikke hørt fra dem siden, begynner å lure på om jeg har blitt lurt.

 

Fremdeles ikke hørt noe? Er svært fristet til å kjøpe Nintendo 64 utstyr derifra.

 

edit: men kanskje ikke nå lengre. Er jo litt mistenkelig at de har så utrolig mye "nytt" gammelt utstyr også da.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hei, var selv veldig skeptisk, men desperat etter sega spill som jeg var prøvde jeg lykken.

Begynte å lure etter at jeg hadde brukt litt over 2000,- og det gikk en uke og fikk ingen svar fra concept games, men like etterpå tikket det inn en mail hvor tracking nr på posten.no var med og alt. De hadde hatt mye å gjøre og like etter fikk jeg spillene jeg hadde bestilt.

 

Veldig fornøyd så det er bare å kjøre på!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hmmm. Jeg hadde vært skeptisk med tanke på at det er første innlegget til segamega. Er mange tilfeller der potensielle svindlere lager seg kontoer på forum for å gi seg selv god omtale. Jeg står over.

 

Edit: Men etter å ha sett at vedkommende har enda et innlegg av det fornuftige slaget, så kanskje jeg ikke skal si meg så skeptisk likevel ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har selv kjøpt en Sega derfra med to spill. Tok litt tid før den kom, men konsollen og spillene var i veldig god stand. Har ikke handlet derfra siden. Det er dog bare fordi jeg nå kjøper de samme Segaspillene jeg hadde lyst på til Wii'en min fra Nintendo shopping channel og dermed slipper å ha to konsoller liggende fremme :-)

 

Hmmm. Jeg hadde vært skeptisk med tanke på at det er første innlegget til segamega. Er mange tilfeller der potensielle svindlere lager seg kontoer på forum for å gi seg selv god omtale. Jeg står over.

 

Edit: Men etter å ha sett at vedkommende har enda et innlegg av det fornuftige slaget, så kanskje jeg ikke skal si meg så skeptisk likevel ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har selv kjøpt en Sega derfra med to spill. Tok litt tid før den kom, men konsollen og spillene var i veldig god stand. Har ikke handlet derfra siden. Det er dog bare fordi jeg nå kjøper de samme Segaspillene jeg hadde lyst på til Wii'en min fra Nintendo shopping channel og dermed slipper å ha to konsoller liggende fremme :-)

 

Vet ikke om folk kommer til å svare på en såpass gammel tråd, men jeg prøver :)

 

Da du, Ladrab, kjøpte via Concept Games, kjøpte du via en eller annen hjemmside? Jeg finner ingen hjemmeside til dette selskapet.

Jeg har selv kjøpt en strømadapter til sega fra dem, men husker ikke om det var via en auksjon på finn.no eller en hjemmeside de hadde. Tipper det første. Så hvordan fikk du tak i din sega?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...