Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk meg spillet idag, likte det utrolig godt. Greide allerede 25 headshots med sniper classen etter 2 matcher, kunne gjærne tenkt meg en TF2 clan. Har ganske stor erfaring med tidligere FPS som CS og Battlefield 2 og CoD spillene.

Du kunne jo kanskje kontaktet meg eller addet meg på steam? heter keepern0 der også. :)

Skrevet

Har spilt siden rundt jul og satt akkurat og tenkte på at jeg må få prøvd meg på noe mer serøst en bare vanlig public. Har ingen tidligere clan erfaring.

Skrevet

Ikke noe å si at man ikke har erfaring, det har ikke jeg heller i TF2 klan....målet mitt er at vi har det morsomt sammen og som jeg har sagt før kanskje meldt oss på ladder og lignende.

Prøve å ha 1 eller 2 trening-kvelder i uka alt etter hva dere ønsker. Personlig har jeg ikke lyst å være leder rett og slett for at jeg hater å komandere. Men håper vi får trent litt taktikk, samspill osv. Viktigste uansett er at VI har det morsomt=)

Skriv opp eller send meg steam-nicket så jeg kan få lagt dere til....de som har lyst:)

Skrevet

Burde være det, har fått en del pm med spørsmål fra folk som ville joine oss..

Men det du kan gjøre er å prøv å finne deg clan gjennom mIRC, kansje ikke så veldig mange som rekutterer, men er værdt et forsøk :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja jeg er en team fortress 2 spiller som spiller for gøy.

jeg vil gjerne bli med i klanen for å få noen å spille med

legg meg til så kan vi spille:p jeg heter Stangen1 på steam[/size][/size][/size][/size]

Skrevet
Det må da være flere som er intreserte? Ikke vær sjenerte å bli med :thumbup:

Ja jeg er en team fortress 2 spiller som spiller for gøy.

jeg vil gjerne bli med i klanen for å få noen å spille med

legg meg til så kan vi spille:p jeg heter Stangen1 på steam[/size][/size][/size][/size

Skrevet

Hvis dere skulle trenge en medic til en PCW er det bare å spørre meg :)

Har en del erfaring igjennom QA og mange mixer.

[QA] Batabusa @ Steam.

Skrevet

Ja kom igjen folkens!

Norges tilstedeværelse i europeiske ligaer for øyeblikket er pinlig liten. Støtter fullt ut nye klaner som vil begyne å spille. Hvis det er noe dere lurer på, så kan dere sikkert spørre meg eller noen i QA som har litt erfaring fra før. :D

Rai rai!!

Bare ikke lag et lagnavn som har "Vikings" i seg så er jeg storfonøyd. :p

Skrevet

Kan godt hende jeg kan bli med ;) Selv om jeg egentlig har lyst til å joine QA :p men for sekundet er skjermkortet mitt ut og kjøre, så får ikke spilt før jeg får nytt. Du kan godt adde meg, er vel Xifiproff eller Xifi, husker ikke :p

Skrevet

Gjør det litt enklere for mannen da.

En link f.eks? Ikke alltid det er så lett å finne folk på steam, eller gjør som meg:

Ha link til steam siden i signaturen din. ;)

Skrevet

Kunne gjerne tenke meg å være med..

Har erfaringer fra rtcw 2år på landslaget, 2år på rad i eurocup osv.

Er ikke med for å game seriøst, men først og fremst for å ha det morro.

Forventer at alle i clanen er over 16år som et minimum for min del, er selv over 20 for å si det sånn.

Send PM hvis interesse! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...