Gå til innhold

Levering via UPS - hva hvis en ikke er hjemme?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo sinnsykt, jeg har bestilt varer fra KINA hvor det var gratis frakt og de har kommet på fire dager.

Finnes det ikke en eneste vettug spedient lengre?

 

Husker da jeg var i tæret, vi trengte en sikra telefon til opkom, den tok det nøyaktig en time å få fra Oslo til Bardufoss :mrgreen:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hvor får UPS telefonnummert mitt fra? henter de nummeret via opplysningen eller har de nummeret som jeg oppga ved kjøp av varen?

 

Mitt problem er at jeg har nylig byttet nummer. Da jeg bestilte varen som er på vei brukte jeg mitt gamle nummer som itillegg ikke er mulig å slå opp i opplysningen og er registrert på en annen person.

 

Vil de ringte mitt gamle nummer eller mitt nye?

Lenke til kommentar

Hvor får UPS telefonnummert mitt fra? henter de nummeret via opplysningen eller har de nummeret som jeg oppga ved kjøp av varen?

 

Mitt problem er at jeg har nylig byttet nummer. Da jeg bestilte varen som er på vei brukte jeg mitt gamle nummer som itillegg ikke er mulig å slå opp i opplysningen og er registrert på en annen person.

 

Vil de ringte mitt gamle nummer eller mitt nye?

 

De ringer nok det nummeret som står oppført på ordren. Altså det gamle. Ta kontakt med dem og se om du kan få rettet det opp dersom du ønsker at de ringer deg.

 

I min erfaring prøver ikke budene spesielt hardt dersom de ikke får tak i deg.

Endret av process
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...