Gå til innhold

New Red Alert 3 Screens Revealed!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMG!! Det er Red Alert 2 med oppgradert grafikk jo! :new_woot: Var redd de skulle endre og ødelegge alt. Herlig! Er det satt noen slippdato?

 

EDIT: Leste det ikke var satt noen slippdato nå i linken din :p Men er det noen spekulasjoner om når det kommer? I år liksom?

Endret av Überadri
Lenke til kommentar
OMG!! Det er Red Alert 2 med oppgradert grafikk jo! :new_woot: Var redd de skulle endre og ødelegge alt. Herlig! Er det satt noen slippdato?

 

EDIT: Leste det ikke var satt noen slippdato nå i linken din :p Men er det noen spekulasjoner om når det kommer? I år liksom?

 

Hørte rykter om at det skulle komme beta\demo version på sen sommeren en gang

Lenke til kommentar

det jeg lurer mest på er hvordan "mat" (tiberium:P) sankinga fungerer? Kompisn min slår meg alltif pga han hunter "mat bilan" mine..:p håper det er litt ala generals sånn att du kan tjene penger uten å ha harvestere ute å kjøre hele tiden.. (bruker å bli så forbanna når han tar mat bilan mine att jeg disconnecter hehe)

Lenke til kommentar

I Red Alert-serien heter ressursene "ore", og i RA1 og RA2 har dette vært den eneste metoden for å generere cash. I RA2 slapp man også å lagre ressursene i siloer. Men hadde absolutt vært bra om man kunne fått det til på andre måter.

 

Jeg leste ett sted at man i RA3 også kunne hente ressurser både til lands og til vanns, så det kan bli spennende :).

 

 

Mvh,

Mads

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...