Gå til innhold

FPS = the cheater's heaven!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Folk som cheater aktivt er ikke noe deltager i noe "miljø" uansett, de bare herjer rundt på random servers uten å bli kjent med noen andre.

Pfft, svada. Cheatere har favorittservere som de stort sett spiller på de og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også veldig synd når man f.eks. skriver inn strike at karkand som ønsket map, så er minst 10% av serverene "Padding heaven" eller "stats padd only"...

Skrevet
Hah, jeg visste det. Det er derfro noen av helikopterne jeg har møtt på er så sinnsykt treffsikre hele forbanna tiden. Selv med full rulling og svinging og herjing treffer de meg midt i skallen.

Personlig har jeg ikke noe til overs for cheatere, de kan brenne lenge og pinefullt en viss plass.

Da er det bare du som blir eid. Det er FULT mulig å ta ned en rullende chopper, om det er BF2 du snakker om. Trenger bare å ha en god del timer og knowledge om hitboxen :)Gjør det hver dag...

Skrevet (endret)

Det er ille med cheatere, men det er ti ganger verre med folk som anklager bare fordi de blir eid..

Skyldig til det motsatte er bevist :sick:

Record/screenshot og mail til admin eller hold kjeft :)

Endret av Xander^
Skrevet

Opplever du mye cheating på BF eller CS så mye du være av typen som bare spiller på tilfeldige servere. Finn deg en pålitelig server med mange gode admins, så er cheating det minste problem. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet, og bli bedre enn de som er bedre enn deg, og da så, så klart, "cheater".

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Hater cheatere, men gidder egentlig ikke bry meg med det. Er jo han som ikke får noe ut av det. Cheateren blir jo ikke bedre i spillet, så kjip for han!

Men skulle seff blitt slått hardere ned på. Angående BF2 så har jeg ikke merka så mye til cheatere.. kanskje fordi jeg er så noob at jeg blir eid uansett :p

Skrevet

Det store problemet er da ikke folk som åpentbart "rager" publicservere, men derimot de som ødelegger for de som spiller matcher\turneringer osv. (cs 1.6 på clanbase er jo reneste vitsen for tiden)

Om noen cheater public blir det som regel observert rimelig fort, og folk kan heller stikke til en annen server der det er admins logget på.

Personlig syntes jeg det nesten ble for ille i 1.6 miljøet når det kom til det stadiet at ingen brydde seg lenger når folk ble busted for 3x gang på rad, og de fnyste og sa "DE ER GODE PÅ LAN SÅ DET ER GREIT AT DE BRUKER JUKS PÅ NETTET!".

Vet ikke om noen husker Aaseng som ble busted for såkalt design cheat på lan etter at de hadde stikki av med premiepotten? (tviler på at design er noe særlig avansert, bortsett fra at man kan stille inn aimbotten på at den kun skal aktiveres når du sikter mot hodet til motstanderen).

Skrevet
Hah, jeg visste det. Det er derfro noen av helikopterne jeg har møtt på er så sinnsykt treffsikre hele forbanna tiden. Selv med full rulling og svinging og herjing treffer de meg midt i skallen.

Personlig har jeg ikke noe til overs for cheatere, de kan brenne lenge og pinefullt en viss plass.

Da er det bare du som blir eid. Det er FULT mulig å ta ned en rullende chopper, om det er BF2 du snakker om. Trenger bare å ha en god del timer og knowledge om hitboxen :)Gjør det hver dag...

Nei, det jeg mener er at når jeg løper på bakken, og de svirrer rundt med heilkopteret i lufta, så treffer de omtrent på første skudd midt i fleisen på meg. Jeg har møtt på noen slike kun et par sjeldne ganger, og det var helt sykt hvor treffsikre de var. Og ja, jeg vet at det er fullt mulig å være god, men ikke overnaturlig god. Jeg merka godt forskjellen på en vanlig person som bare var god, og det jeg møtte på de gangene.

Skrevet (endret)

Jeg er utrolig dårlig i helikopter sammenlignet med mange andre, men jeg har ikke noe stort problem med å hoppe over i andresetet og TVG/MG noen som løper rundt på bakken.

Du er klar over at det er folk i norge som har spilt i europatoppen? :) Nivået til slike spillere kan fort virke overnaturlig.

EDIT: forøvrig er det like lett å skyte TVG når man er i loop, roll eller whatnot som når man hovrer.

Men sure, jeg har ikke pubba det siste året, så det kan jo være at TVG ab er blitt vanlig.

Endret av NorthWave
Skrevet
Det er ille med cheatere, men det er ti ganger verre med folk som anklager bare fordi de blir eid..

Da kan godt alle holde kjeft og stikke hodet i sanden, fordi det er nesten umulig å faktisk bevise cheats i dag.

Cheating-software som du får kjøpt i dag er så kalt punkbuster-proof. Det betyr at hvis en admin prøver å ta screenshot, slår programmet seg automatisk av i det ene sekundet, og admin får et helt vanlig screenshot uten noe unormalt å se. Spilleren som cheater vil ikke engang merke det, kanskje en liten flimmer av noe slag.

Aimbots som sikter for deg og kan forklare usannsynlige helikopter-treff og headshots med snipere mens du løper og hopper, ikke minst pistoler som overgår G3, PKM og andre tunge maskingeværer. Disse synes ikke på skjermen og kan ikke bevises uansett.

En annen ting som gjør disse programmene punkbuster-proof er at softwaret streames live fra produsentenes servere, så punkbuster kan aldri oppdage det noen gang. Sånn sett er punkbuster like ubrukelig i dag som det var før det ble laget.

Der jeg kjøpte cheaten var det en haug med cheats til andre spill. Call of duty 4, Crysis, Quake wars E:T,+++++++++++++++. Alle funker og alle kan i teorien cheate for 3-400,-. For mange er det verdt det. Og mange liker å cheate, fordi de som lager dette er ikke akkurat fattige. En usikker kilde fortalte meg at en av disse produsentene tjener $5000 netto, og det er søren ikke ille. 35000,- norske kroner eller noe.

Men når skal disse late spillprodusentene gjøre noe med problemet? Det å stemple punkbuster-merke på spillene er kun et stempel, det gjør ikke noe. Det må ny teknologi til, men det koster penger, og så lenge folk driter i det, er vel alle glade og dette er vel ikke noe problem sånn egentlig?

Hvorfor kan ikke alle bare bruke hver sin cheat? Da blir det om ikke annet mer jevnt for de som tar ting seriøst. :innocent:

Skrevet

Da kan godt alle holde kjeft og stikke hodet i sanden, fordi det er nesten umulig å faktisk bevise cheats i dag.

Cheating-software som du får kjøpt i dag er så kalt punkbuster-proof. Det betyr at hvis en admin prøver å ta screenshot, slår programmet seg automatisk av i det ene sekundet, og admin får et helt vanlig screenshot uten noe unormalt å se. Spilleren som cheater vil ikke engang merke det, kanskje en liten flimmer av noe slag.

Aimbots som sikter for deg og kan forklare usannsynlige helikopter-treff og headshots med snipere mens du løper og hopper, ikke minst pistoler som overgår G3, PKM og andre tunge maskingeværer. Disse synes ikke på skjermen og kan ikke bevises uansett.

En annen ting som gjør disse programmene punkbuster-proof er at softwaret streames live fra produsentenes servere, så punkbuster kan aldri oppdage det noen gang. Sånn sett er punkbuster like ubrukelig i dag som det var før det ble laget.

Der jeg kjøpte cheaten var det en haug med cheats til andre spill. Call of duty 4, Crysis, Quake wars E:T,+++++++++++++++. Alle funker og alle kan i teorien cheate for 3-400,-. For mange er det verdt det. Og mange liker å cheate, fordi de som lager dette er ikke akkurat fattige. En usikker kilde fortalte meg at en av disse produsentene tjener $5000 netto, og det er søren ikke ille. 35000,- norske kroner eller noe.

Men når skal disse late spillprodusentene gjøre noe med problemet? Det å stemple punkbuster-merke på spillene er kun et stempel, det gjør ikke noe. Det må ny teknologi til, men det koster penger, og så lenge folk driter i det, er vel alle glade og dette er vel ikke noe problem sånn egentlig?

Hvorfor kan ikke alle bare bruke hver sin cheat? Da blir det om ikke annet mer jevnt for de som tar ting seriøst. :innocent:

"Hvorfor kan ikke alle bare bruke hver sin cheat ? Da blir det om ikke annet mer jevnt for de som tar ting seriøst"

Du tulla nå ?

-Ikke alle ønsker å jukse , noen ønsker faktisk å spille et spill og at det skal være noenlunde realistisk.

Hva er poenget med å utivkle spill hvis man bare skal jukse ? Utviklere lager et våpen med rekyl og fysikk , skal liksom du bare drepe det med cheaten ?

Det virker som at du er en rendyrket jukser mht dine kunnskaper om emnet , fy skam i så tilfelle .

Cheating er som å lære å sykle med støttehjul og aldri ta dem av - da blir man god til å sykle !

Nå som konsollene har gjort sin fremmarsj så trodde jeg at de fleste unger og testosteronsprengte individer hadde gått vekk fra PCn men det er nok bare en ønskedrøm som aldri går i oppfyllelse .

Skrevet
Blir folk her sure dersom de blir eid av en cheater public?

Sett at du digger et spill, som du har spilt i 3-4 år siden release. Du satser mye og spiller seriøst og "proffesjonelt". Blir du ikke da litt små irritert viss du blir eid gang på gang av en cheater?

Selfølgelig er det ikke alltid like lett og vite om vedkommende cheater eller ikke, men om du har lagt så mye tid i et spill så kjenner du til de fleste spillestiler osv. Og da blir man bra irritert om det dukker opp en premiearrogant pikk som sitter med cheats til tusener og ikke blir tatt for det.

Skrevet

Først blir jeg helvetes sinna , deretter går sinnet over i medynk og jeg synes synd på vedkommende .

"stakkarn klarer ikke å drepe noen uten cheat"

Skrevet (endret)

Sett at du digger et spill, som du har spilt i 3-4 år siden release. Du satser mye og spiller seriøst og "proffesjonelt". Blir du ikke da litt små irritert viss du blir eid gang på gang av en cheater?

Public? Aldri.

PCW? Ikke veldig, men stikker.

Official? Ikke veldig, men krever demo og rapporterer evt.

EDIT: kanskje det bare er meg som har et så avslappet forhold til publicspilling.

Endret av NorthWave
Skrevet

Det jeg irriterer meg over er ikke cheaterene, men de som tror at alle cheater online. Ikke noe er mer irriterende å gulle/eie noen bare for å høre dem syte om hvordan jeg har aimbot eller bruker wallhack.

Ellers så er cheats en flott måte å bli god på faktisk, du blir vant med hvor folk kommer når man hører dem, hvor man skal skyte for å treffe headshot gjennom veggen og det blir bare mer naturlig. Selvsagt, på et punkt har man dette ned på papir, og etter det så blir cheats en krykke.

Skrevet (endret)

Som regel er de som cheat så dårlig at jeg eier de alikevell ^^

Kjekt med litt utfordring. Men så er det de som har "obvious cheat" som popper 5 hoder på 1 sek med uzi. De er litt verre å ta. ^^

Endret av Akidon
Skrevet
Online FPS var min greie egentlig fra det var mulig og spille FPS online.

Men for et par år siden ga jeg meg på det.

Når man bruker lang tid på et spill man ønsker og vere både seriøs og god i, og det ender opp med at du gang på gang blir meid ned av idioter som bruker hacks, er det bare ikke morro lenger. Og det har bare blitt mer og mer av den dritten.

Håper virkelig det kommer en skikkelig reddningsaksjon mot dette her snart, før det er for sent. Eller det er vel allerede for sent for lenge siden.

Jeg må innrømme jeg ikke synes det er er noe verre enn før, og jeg blir heller ikke plaget noe særlig av det den dag i dag. Er sjeldent jeg støtter på folk som åpenbart cheater.

AtW

Skrevet

Jeg er så noob at jeg merker ikke om noen cheater uansett. Jeg suger like hardt no matter what :) Springer rundt i ørska og leter etter Control points og whatnot. Ofte kan jeg rote rundt i et par minutter på en del av kartet der ingen befinner seg og lure på hvor alle er NÅ, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...