Gå til innhold

Anmeldelse: Frontlines: Fuel of War (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KJøpte dette i dag og skal bytte det i mårra, hehe

Jeg får spilt i ett minutt så henger alt seg. Og det lille jeg får spilt er ikke imponerende, grafikken er maksa men ser værre ut enn crysis på medium, styringa virker utrolig treg og selv om du ser kula di treffer en fiende er det ikke skjeldent at den går tvers igjennom.

Og å komme seg inn på en server er jo en historie for seg selv. ikke kjøp!!

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som ikke har opplevd problemer med pc versjonen altså? Innstallerte, autopatchet og spilte. Var ikke vanskeligere enn det. Ikke merket jeg noe til problemene anmelder påpeker, ei heller han over her som klager på dårlig musestyring.

 

Syntes enspiller delen var artig med høy barskhets humor, store våpen og nye vinklinger. God flyt i historien og ikke minst i gameplayet. Alt i alt hadde jeg det morsomt i de vel 8 timene kampanjen varte.

 

Flerspiller fikk jeg så vidt prøvd, men ikke nok til å uttale meg annet enn at de kunne gjort det å velge server litt enklerer, når du først klikket på en du ville inn på, så sto den som anmelder sa, bare i ett par sekunder før den fant nye servere, rask på avtrekkeren med andre ord.

 

Eneste minuset var den noe lange loade tiden i kampanjen, før hvert oppdrag.

 

Om det var værdt 350kr på Platekompaniet? Ja, det syntes jeg så absolutt. Ikke som realistisk shooter (som jeg elsker), men som action pakket shoot'em up er det helt rått.

 

Kjører på en Dual Core 2,13Ghz, 4Gb Ram, Vista 32 Home Premium, GeForce 8800GTS, alt av nye drivere.

Lenke til kommentar
Uhm, det er kanskje ganske langt off topic, men likevel: Er jeg den eneste som tror det dreier seg om GRAW hver gang jeg ser det forsidebildet? Plagiat?

Heh, nei jeg tenkte nøyaktig det samme.

 

GRAW_Promo_Soundtrack_Cover.jpg

 

frontbred.466x155!.jpg

 

Skulle nesten tro det var samme spillet.

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar

Nå er det runna og jeg sitter igjen med tanken at det nyoppstartede selskapet som lagde det kan man vente mye av framover :yes:

 

Bruker dette spillet Unreal 3 motoren? Har enda ikke spillt noe spill med UT3 motoren med så bra flyt på maskina mi, og er vel det første av de jeg har kunnet spille i 1024x768. Blir en glede å runde det på nytt når jeg får erstatta X1600XT kortet med en 8800GT :woot:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...