Gå til innhold

Anmeldelse: Frontlines: Fuel of War (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Nå er det runna og jeg sitter igjen med tanken at det nyoppstartede selskapet som lagde det kan man vente mye av framover :yes:

 

Bruker dette spillet Unreal 3 motoren? Har enda ikke spillt noe spill med UT3 motoren med så bra flyt på maskina mi, og er vel det første av de jeg har kunnet spille i 1024x768. Blir en glede å runde det på nytt når jeg får erstatta X1600XT kortet med en 8800GT :woot:

 

Ikke gled deg for lenge. Ser helt average ut dette spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Ser det er mange som sier de har "runna" spillet. Spillet begynner jo ikke orntli før man spiller online :w00t:

 

Når vi snakker om online... Noen som har greid å logge inn to klienter bak samme eksterne ip? Både jeg og roomien min kom i skade for å kjøpe spillet, men den siste av oss til å logge inn online får beskjeden "... already logged into Frontlines...". Begge har kjøpt spillet separat til hver vår separate steam konto og kan gå online så lenge den andre ikke er online, hvis noen skulle være i tvil...

Endret av Shagma
Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke har opplevd problemer med pc versjonen altså? Innstallerte, autopatchet og spilte. Var ikke vanskeligere enn det. Ikke merket jeg noe til problemene anmelder påpeker, ei heller han over her som klager på dårlig musestyring.

 

Syntes enspiller delen var artig med høy barskhets humor, store våpen og nye vinklinger. God flyt i historien og ikke minst i gameplayet. Alt i alt hadde jeg det morsomt i de vel 8 timene kampanjen varte.

 

Flerspiller fikk jeg så vidt prøvd, men ikke nok til å uttale meg annet enn at de kunne gjort det å velge server litt enklerer, når du først klikket på en du ville inn på, så sto den som anmelder sa, bare i ett par sekunder før den fant nye servere, rask på avtrekkeren med andre ord.

 

Eneste minuset var den noe lange loade tiden i kampanjen, før hvert oppdrag.

 

Om det var værdt 350kr på Platekompaniet? Ja, det syntes jeg så absolutt. Ikke som realistisk shooter (som jeg elsker), men som action pakket shoot'em up er det helt rått.

 

Kjører på en Dual Core 2,13Ghz, 4Gb Ram, Vista 32 Home Premium, GeForce 8800GTS, alt av nye drivere.

 

"Flerspiller fikk jeg så vidt prøvd, men ikke nok til å uttale meg annet enn at de kunne gjort det å velge server litt enklerer, når du først klikket på en du ville inn på, så sto den som anmelder sa, bare i ett par sekunder før den fant nye servere, rask på avtrekkeren med andre ord."

 

 

- Du gjør antaglig samme feilen som anmelderen : dere må VENTE å velge server til listen har oppdatert seg ferdig , da man kan velge server i ro og mak.

 

Jeg kjører vista64bit og hadde Nvidia driver 169.25 - den offisielle , men da lagget spillet ca hvert minutt , måtte laste ned nyeste ( 174.74 ) for å få spillet til å funke , da funka det dermimot perfekt .

En MEGET bra battlefield clone , LØP OG KJØP !

Lenke til kommentar
- Du gjør antaglig samme feilen som anmelderen : dere må VENTE å velge server til listen har oppdatert seg ferdig , da man kan velge server i ro og mak.

 

Jeg har ikke lyst til å vente på det. I alle andre spill hvor lobbysystemet har fått tildelt mer en ett minutts tankekraft, er det i alle fall mulig å fryse søket. Det ødelegger på ingen måte spillopplevelsen, men det er skuffende å se at det ikke er større grad av gjennomtenkthet hos et utviklerteam som har jobbet med slike spill så lenge.

Lenke til kommentar
- Du gjør antaglig samme feilen som anmelderen : dere må VENTE å velge server til listen har oppdatert seg ferdig , da man kan velge server i ro og mak.

 

Jeg har ikke lyst til å vente på det. I alle andre spill hvor lobbysystemet har fått tildelt mer en ett minutts tankekraft, er det i alle fall mulig å fryse søket. Det ødelegger på ingen måte spillopplevelsen, men det er skuffende å se at det ikke er større grad av gjennomtenkthet hos et utviklerteam som har jobbet med slike spill så lenge.

 

Er enig i at denne server browseren ikke er optimal ;)

Lenke til kommentar

Server browser skal oppgraderes i neste patch.

 

New Server Browser

 

Phase 1 of the NEW Server Browser

 

New streamlined design w/easy to use layout

 

Added text filters for the following categories: Server Name, Player Count, Ping, Map Name & Version Number

 

Added server IP display field

 

Added text clan/server company banner support

 

Added ability to Cancel Server Search and will continue to display already pulled servers

 

Link.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...