Gå til innhold

Bad Company Beta


Ruste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står her at de som forhonds bestiller det får coder så snart de er klar.

 

Edit: jeg går å legger meg nå.

jeg har lett etter koder en liten stund no men nå er jeg trøtt snakker i morgen :sleep:

 

og hey viss du har en ekstra kode send den til meg da vell enten her på forumene eller på xbox live jeg heter SKATE KONGEN

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
I just Pre-Ordered

 

Something weird happened though...

 

Before pre-ordering I saw a portion where it said "Receive Beta code starting on 3/17/08"

 

After I pre-ordered I went to the page to double check and surprise surprise it's gone

 

Var det en kar på teamxbox forumet som sa..

Lenke til kommentar

Continuing in the tradition of Halo 3, and Call of Duty 4, Dice will be holding a closed Beta test on Xbox 360 for its upcoming Battlefield: Bad Company. Although details about the Beta are scarce, we do know that the IGN network of sites, which include Fileplanet, IGN and TeamXbox will be releasing the keys. The Beta is scheduled to begin next Monday, March 17th.

Lenke til kommentar
Continuing in the tradition of Halo 3, and Call of Duty 4, Dice will be holding a closed Beta test on Xbox 360 for its upcoming Battlefield: Bad Company. Although details about the Beta are scarce, we do know that the IGN network of sites, which include Fileplanet, IGN and TeamXbox will be releasing the keys. The Beta is scheduled to begin next Monday, March 17th.

Så du mener at Betaen er ute.. Men viss den er ute.. Hvordan skaffer vi oss en Beta key?

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...