Jorgengk Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Prøver å fjerne en verson av PowerDVD. Prøvde først å avinstallere på vanlig måte, men det gikk ikke. Så nå har jeg sletta alt av filer og mapper på PC-en som hørte til programmet, samt rensa registeret for PowerDVD filer. Men når jeg skal installere den nye versonen av PowerDVD får jeg opp en melding som sier at jeg allerede har en verson av PowerDVD på maskinen og når jeg veldig "overskriv" så kommer samme error opp som da jeg skulle avinstallere det. Noen som vet hva jeg kan gjøre?
S.M. Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Prøver å fjerne en verson av PowerDVD. Prøvde først å avinstallere på vanlig måte, men det gikk ikke. Så nå har jeg sletta alt av filer og mapper på PC-en som hørte til programmet, samt rensa registeret for PowerDVD filer. Men når jeg skal installere den nye versonen av PowerDVD får jeg opp en melding som sier at jeg allerede har en verson av PowerDVD på maskinen og når jeg veldig "overskriv" så kommer samme error opp som da jeg skulle avinstallere det. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Gi opp neida. rens med noe registry sak. som ccleaner og installer..
Jorgengk Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Skrevet 15. mars 2008 Hehe... Vel, har gjort som du sa... Funker fremdeles ikke Dette står i erroren: "Error reading setup initialization file", hvis det er til hjelp.
S.M. Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Hehe... Vel, har gjort som du sa... Funker fremdeles ikke Dette står i erroren: "Error reading setup initialization file", hvis det er til hjelp. Hater å si det men ta en re installasjon av xp- vista . og installer det viktigeste.. lag backup. ,,,
Jorgengk Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 Hehe, huff, litt mer omfattende enn jeg hadde sett for meg,, blir maskinen som da jeg først fikk den da? Får se om jeg gidder det.. Men takk likevel!
Blåbær Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Nedlast på nytt, feilmeldingen sier noe om den filen du prøver å installere.
Syar-2003 Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 (endret) Bare reinstaller den samme versjonen du ikke fikk avinstallert riktig. Husk restart slik at evt. lokkede filer blir skiftet ut. Deretter er det bare å kjøre en "vanlig" avinstallering fra kontroll panel "add/remove programs and features" . Hold deg unna regfix programmer på Vista. Og aldri la ccleaner fixe i registeret da det ødelegger mere enn det repararer. Tom Registry Mechanic 7.0 har ikke fått full deepscan støtte for Vista enda. Endret 16. mars 2008 av syar2003
Jann - Ove Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 går jo og ann å lete fram i registeret selv og slette det som er relevant.
Syar-2003 Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Du kan jo prøve dette programmet. http://itpro.no/fil/1572.html ( Shareware-versjonen gir deg mulighet til å fjerne 2 programmer for hver oppstart i 21 dager. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå