Gå til innhold

Greier ikke fjerne program...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å fjerne en verson av PowerDVD. Prøvde først å avinstallere på vanlig måte, men det gikk ikke. Så nå har jeg sletta alt av filer og mapper på PC-en som hørte til programmet, samt rensa registeret for PowerDVD filer.

Men når jeg skal installere den nye versonen av PowerDVD får jeg opp en melding som sier at jeg allerede har en verson av PowerDVD på maskinen og når jeg veldig "overskriv" så kommer samme error opp som da jeg skulle avinstallere det.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøver å fjerne en verson av PowerDVD. Prøvde først å avinstallere på vanlig måte, men det gikk ikke. Så nå har jeg sletta alt av filer og mapper på PC-en som hørte til programmet, samt rensa registeret for PowerDVD filer.

Men når jeg skal installere den nye versonen av PowerDVD får jeg opp en melding som sier at jeg allerede har en verson av PowerDVD på maskinen og når jeg veldig "overskriv" så kommer samme error opp som da jeg skulle avinstallere det.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Gi opp :p

neida. rens med noe registry sak. som ccleaner og installer..

Skrevet

Hehe...

Vel, har gjort som du sa... Funker fremdeles ikke :(

Dette står i erroren: "Error reading setup initialization file", hvis det er til hjelp.

Skrevet
Hehe...

Vel, har gjort som du sa... Funker fremdeles ikke :(

Dette står i erroren: "Error reading setup initialization file", hvis det er til hjelp.

Hater å si det men ta en re installasjon av xp- vista . og installer det viktigeste.. lag backup. ,,,

Skrevet

Hehe, huff, litt mer omfattende enn jeg hadde sett for meg,, blir maskinen som da jeg først fikk den da?

Får se om jeg gidder det.. :p Men takk likevel!

Skrevet (endret)

Bare reinstaller den samme versjonen du ikke fikk avinstallert riktig.

Husk restart slik at evt. lokkede filer blir skiftet ut.

Deretter er det bare å kjøre en "vanlig" avinstallering fra kontroll panel "add/remove programs and features" .

Hold deg unna regfix programmer på Vista. Og aldri la ccleaner fixe i registeret da det ødelegger mere enn det repararer.

Tom Registry Mechanic 7.0 har ikke fått full deepscan støtte for Vista enda.

Endret av syar2003

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...