Gå til innhold

Gooba.no selger fake Dynavoice høyttalere


Anbefalte innlegg

Som dere kan lese her selger Gooba.no piratversoner av de kjente Dynavoice modellene M-65 og F6.

 

Det har kommet til JWS kjennskap at Gooba.no markedsfører innsmuglede piratproduserte høyttalere kopiert i Kina. Alle Dynavoice-høyttalere solgt av Gooba.no siste måneden er ikke originale. JWS og Surround.no frasier seg ALT ansvar når det gjelder garanti, holdbarhet og kvalitet. JWS har også konstatert at kopiene har dårligere kvalitet enn originalen. JWS og Surround.no anbefaler kunder som har kjøpt disse Dynavoice-kopiene å returnere de til Gooba.no og kreve pengene tilbake.

 

Bare så folk er klar over dette når det skal handles.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, lovpriset i sin prisklasse.. men hvor mange høyttalere får man egentlig for en tusenlapp? Lett og få gode tester når man ikke har noen konkurrenter.. ;)

Stemmer det, de har ikke så mye å stille opp med når de "konkurerer" mot høyttalere i 3000,- klassen.

Det er hvertfall min mening, men det er mye høyttaler for pengene!

Lenke til kommentar

Jeg har dessverre fått et par M-65 som er falske da :( Men jeg har jo ikke akkurat vært skuffet over de allikevel :p De låter da bra synes jeg :)

 

Men er det noen som vet om de originale låter hørbart bedre? Har jeg noen rettigheter til å kreve pengene tilbake eller noe siden de tross alt har lurt ganske så mange med dette?

 

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

hehe fantastisk og selge kopier av noe som er skambillig fra før av .

 

 

som nevnt orginalene er ikke akkurat topkvalitet , lurer på hvor de har spart penger på kopiene .

 

 

men jeg vil tippe at disse er laget av samme komponenter på samme fabrikken ;)

Lenke til kommentar
hehe fantastisk og selge kopier av noe som er skambillig fra før av .

 

 

som nevnt orginalene er ikke akkurat topkvalitet , lurer på hvor de har spart penger på kopiene .

 

 

men jeg vil tippe at disse er laget av samme komponenter på samme fabrikken ;)

 

Hehe, tanken har slått meg også, kinesiske No-Name høyttalere som JWS har bestillt med svart bakside og Gooba med hvit, beskyldninger om piratkopiering og hypen Dynavoice er bragt ett skritt videre. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
hehe fantastisk og selge kopier av noe som er skambillig fra før av .

 

 

som nevnt orginalene er ikke akkurat topkvalitet , lurer på hvor de har spart penger på kopiene .

 

 

men jeg vil tippe at disse er laget av samme komponenter på samme fabrikken ;)

 

Det stemmer nok ikke :)

 

Diskant.jpg

 

M65.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...