Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gigabit lan og gammal router - Løyst :-)


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Er relativt blank på nettverk og setter pris på litt hjelp.

 

Har ein QNAP 209 NAS disk (med gigabit ethernet utgang)som er kobla til min gamle Topcom Skyracer 654 router (10-100mb lan utgang), som er kobla videre med kabel mot min stasjonære pc som har gigabit ethernet utgang (Asus A8N-Sli Prem).

Dette gå ikkje akkurat raskt med store datamengder, ca 460gb tok omtrent 21 timer å overføre frå pc til nas disk. Eg rekner med at det er routeren som er flaskehalsen med sine 100mb lan porter.

Eg treng berre trådlaust til bærbar surfing av og til, så kva er enklaste og billegaste måte å få gigabit oveføring frå pc til nas disk i eit fast oppsett???

Ny router eller nokon form for gigabit switch eller...

Hadde egentleg vore greit om trådlaus routeren hadde vore avslått når det ikkje er bruk for den

 

Ruhell

Endret av Ruhell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En grei løsning er en D-link DIR-655 router som har Gbit.

Krypter med WPA så er du sikker på at ingen kan bryte seg inn.

Spiller ingen rolle om WLAN står på, det bruker nesten ingen effekt.

Da kan du bare koble bort den gamle routeren og får ikke flere bokser.

 

En rimeligere løsning som også har Gbit er DGL-4300 men den er ikke like rask trådløst og på internettinngangen.

Lenke til kommentar

Takker.

Om eg vil beholde den routeren eg har no, kva treng eg då for å få gigabyte LAN, kan den eksisterande routeren evt stå på "utsida" av oppsettet slik at eg kan slå den på når eg treng trådlaust, og ellers la den være av??????

 

Om ikkje, har nokon erfaring med Trendnet TEW633 og norsk leverandør? Den har fysisk knapp (d-link via software) for å slå av det trådlause så vidt eg veit (er visst ellers ganske lik internt med d-link 655 ).

SMC korleis er dei??

 

Ruhell

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...