Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo vurdere å sløyfe dancing Runeblades og ta Unholy Blight istedet.

Dancing Runeblades vil gjøre mere burst skade, men UB vil gjøre mere skade over tid.

 

Børstet støvet av DK'en min i går, har før brukt dualwield med grei dps. Men siden dualwield er nerfet prøvde jeg en Blood/Unholy spec og et 2H sverd jeg hadde liggende. Testet på en Boss target dummy og hadde crap dps(ca 850). Jeg skjønte ingen ting, prøvde til og med å laste ned en nyere versjon av recount uten at det hjalp.

 

Respeccet til en Unholy/Blood spec og klarte så vidt å komme over 1000dps, litt bedre enn forrige spec. Ble forbanna og logget ut. Kom senere på at kanskje Weapon skillen min var litt lav på 2H Sverd. Logget inn for å sjekke rett før jeg gikk til køys og joda det stemte, hadde bare 349 av 400 i skill. Skikkelig noob tabbe, skal skille meg opp og prøve på target dummy igjen.

 

Med dualwield før patch 3,1 lå jeg godt over 2K dps på target dummy.

Lenke til kommentar

kjører 16/51/3 jeg, funker både til pvp og pve:) pve går man bare i blood stance, og pvp i unholy stance. wollah :D singel target går det i obliterate og frost strike, som det crittes rundt 8k nesten hele tiden. og howling blast når det er flere targets som også critter høyt :)

Lenke til kommentar
Ja det ante meg... sitter og spekulerer om jeg skal bruke 1k på dual spec nemlig. Er lvl 65 og det hadde vært greit å kunne tanke instancer bra også.

 

Trenger ikke specce for tanking før lvl 80. Så lenge du har gear til tanking, så er det bare å tanke i vei!

Jeg tanket instanser fra 70-80. Fikk en fra guilden å lage hele cobalt tanke settet, og oppgraderte dette med Tempered settet etterhvert som jeg lvl`et. Funket utmerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...