Gå til innhold

Den store Death Knight tråden.


Anbefalte innlegg

Nå var jo faktisk poenget hans at fighten kan vare lenge nok til å kunne summone to Gargoyler i løpet av en fight, og hvis den første kommer tidlig og Bloodlust eller Heroism ikke kommer før på slutten (seint nok til at man ikke kan summone enda en Gargoyle etter BL) vil da den første summoningen bruke opp den ene potionen du får etter combat starter. Hvis man bruker den macroen that is.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Misforstår vi hverandre? Grunnen til at jeg sier at man bruker potion of speed rett før combat og summoner gargoyle er at da kan man bruke en til igjen når man kommer i combat. Han sier at det er tåpelig å bruke potion of speed i lag med gargoyle.

 

"Hvis kampen er lang nok til at du bruker Gargoyle 2 ganger, og bossen i tilegg har en Burn-fase siste 30-20% og Gargoyle da er klar, så vil du ha brukt opp Potion of Speed sammen med Gargoyle nr.1."

 

Dersom man bruker potion of speed rett før combat og summoner gargoyle før potionen går ut, vil man ha èn potion igjen å bruke i løpet av bossen, fordi du brukte den første før combat.

 

 

Dersom man ønsker å spare den til heroism, eller bruke i lag med gargoyle nummer 2/3, får være opp til personen. Men å si at å bruke potion of speed i lag med gargoyle blir tåpelig, blir ikke helt rett.

 

Kan hende vi alle misforstår hverandre og egentlig er enige i det som blir sagt

Endret av akak
Lenke til kommentar

Ja, jeg så for meg at dere mente at dere skulle summone den jævelen først etter av combat starter, men mulig det er dumt. Har den en cast time eller noe? For jeg har aldri spilt noe DK. Hvis statsene til gargoylen er basert på spillerens, virker det jo fornuftig å poppe haste pot i forkant... Men jeg vet ikke helt hva vi snakker om lenger tbh så jeg skal holde kjeft! ;p

Endret av Koseklump
Lenke til kommentar

Gargoyle tar et bilde av statten din rett før den summones. Derfor er det viktig at alt av trinkets og pots du vil den skal dra nytte av, blir brukt i forkant.

 

Gargoyle er instant cast, om den brukes før eller etter man har kommet i combat har ikke noe å si. Om man er i combat eller ikke har kun noe å si for bruk av potion, fordi du kun kan bruke èn potion under combat, men dersom du bruker en potion rett før combat, vil du kunne bruke en potion til etter du er kommet i combat.

Lenke til kommentar

Misforstår vi hverandre? Grunnen til at jeg sier at man bruker potion of speed rett før combat og summoner gargoyle er at da kan man bruke en til igjen når man kommer i combat. Han sier at det er tåpelig å bruke potion of speed i lag med gargoyle.

 

"Hvis kampen er lang nok til at du bruker Gargoyle 2 ganger, og bossen i tilegg har en Burn-fase siste 30-20% og Gargoyle da er klar, så vil du ha brukt opp Potion of Speed sammen med Gargoyle nr.1."

 

Dersom man bruker potion of speed rett før combat og summoner gargoyle før potionen går ut, vil man ha èn potion igjen å bruke i løpet av bossen, fordi du brukte den første før combat.

 

 

Dersom man ønsker å spare den til heroism, eller bruke i lag med gargoyle nummer 2/3, får være opp til personen. Men å si at å bruke potion of speed i lag med gargoyle blir tåpelig, blir ikke helt rett.

 

Kan hende vi alle misforstår hverandre og egentlig er enige i det som blir sagt

 

 

Ja vi misforstår nok hverandre så la oss ta det fra starten.

 

Hei, jeg heter Detectable.

 

Bruke en potion rett før kampen er nesten alltid lurt. Da begynner cooldown og man kan bruke en til senere. Det er vel også hva du mente.

 

Det jeg skulle frem til var det Butthead skrev om å macroe Potion of Speed til Gargoyle. Hvis man da bruker Gargoyle mens Potion er klar igjen, men ikke ved Bloodlust, vil man ved en eventuel Bloodlust miste DPS i forhold til å ikke ha Gargoyle og Speedpot macroet sammen.

Lenke til kommentar

Heysann:P Trenger hjelp med å finne rotation på min Unholy DK.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormscale&cn=Crowaxx

 

Her er alle specsa osv på den. Noen som kan gi meg en rotation der jeg gjør mest DPS. Prøver å gjøre grei dps, og lest litt på nettet, men får bare gjort bortimot 3k DPS overall. :S

 

I dag bruker jeg denne rotationen: Icy touch, Plaque strike, Blood strike, Blood strike, scourge strike, summon gargoyle, scourge strike, blood strike, Blood strike, Death Coil.

 

(fant denne på nettet) men skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre når jeg ikke kan bruke Gargoyle etter 1, rotation. Hva bør jeg bytte den ut med? eller bør jeg bare skaffe ny rotation?

 

på forrhånd takk:D

 

 

 

Edit: Bør jeg kanskje respecce også? noen forslag til hvordan jeg får gjort mer dps i det hele tatt er godt mottatt:)

Endret av iKent
Lenke til kommentar

Bruk death coil når du ikke kan bruke gargoyle. Med det gearet og de gemsene du har så er det ikke rart du gjør lite dps. Med mindre du ikke er hitcappet (noe du vil være med det gearet du får fra emblems), gem bare +20 str eller 10str10crit om du vil få tak i gembonus og en og annen blå for å få metagembonus.

 

Les: http://elitistjerks.com/f72/t72364-unholy_dps_3_3_3_have_i_told_you_lately/ eller http://www.mmo-champion.com/class-death-knight/death-knight-dps-guide-for-3-3-(please-post-advice-questions-here)/ om du ikke gidder å lese så mye. Har ikke lest guiden på mmochampion selv, men tror den dekker det meste.

Lenke til kommentar

Lite tips, ikke gem armorpenetration eller crit. Strength i røde sockets, evt expertise om du er langt unna cappen(du mangler en del). Hitcapen har du nådd for lenge siden, så det er heller ikke vits å gemme.

 

Om du er fattig og ikke har råd til de beste gemsa, så kan du jo plukke opp alle questa i wintergrasp og gjøre de(med mindre dere aldri har wintergrasp da), evt trade inn alle stonekeeper shardsa du har mot honor, og så kjøpe gems for 10k honor.

Lenke til kommentar

Har funnet meg ny rotation som fungerer ekstremt bra på AOE, men ikke fult så bra mot en enkelt npc. Holder 5 k DPS når det er greit med mobs rundt meg, men 3 k på enkeltperson.

Initial:

Icy Touch, Plaque Strike, DnD, Death Coil, HoW.

(bruker glyph of disease, så bruker kun initial en gang)

Rotation: Scourge strike, Blood Strike, Blood Boil, Scourge Strike, Blood Strike, Death Coil, Death Coil, DnD, Death Coil, HoW.

 

Fungerer knall med masse thrasmobs, men litt dårligere på enkeltpersoner. Driver å lager rotation til type boss/enkeltmobs nå.

 

Når det gjelder gemsa mine, så tar jeg bare råd fra en kompis av meg som sier det er det jeg bør kjøpe:P De gemsa man får kjøpt i WG er vel strengt tatt med reciliense og sånne greier er det ikke? Det er jo PVP, jeg er PVE gearet nå. (og ja, driver å går HoR, PoS, og den siste nye dungeonen HC, for å få nye boots, wrists, og trinket. (evnt nytt sigil også).

 

WG har vi som regel hele tiden men kommer aldri inn der -.- bare en haug mennesker som sitter å nerder kø der fra den forrige var avslutta.

 

Men uansett, kvitte seg med alle crit og arm pen gems?

Lenke til kommentar

Når det gjelder gemsa mine, så tar jeg bare råd fra en kompis av meg som sier det er det jeg bør kjøpe:P De gemsa man får kjøpt i WG er vel strengt tatt med reciliense og sånne greier er det ikke? Det er jo PVP, jeg er PVE gearet nå. (og ja, driver å går HoR, PoS, og den siste nye dungeonen HC, for å få nye boots, wrists, og trinket. (evnt nytt sigil også).

 

WG har vi som regel hele tiden men kommer aldri inn der -.- bare en haug mennesker som sitter å nerder kø der fra den forrige var avslutta.

 

Men uansett, kvitte seg med alle crit og arm pen gems?

 

Kan han dk da?

Jeg har ALDRI gemma apr, har gemma crit 1 gang da, men bytta den ut når jeg fikk råd til ny. nylig dinga :p

 

Snakker ikke om gems du kan kjøpe i wingergrasp, de jeg snakker om kjøper du i orgrimmar/stormwind. Du må få en jewelcrafter til å lage strength or what not, men du kjøper selve gemmen fra honor.

 

Bort med arp ja, crit bør du få fra gearet.

 

 

 

 

Noen tips til en Sigil?

 

Sigil of virulence, kan kjøpes i dalaran eller utenfor trial of the champion/crusader.

 

Koster 45 Emblem of Triumph tror jeg.

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Noen tips til en Sigil?

 

Sigil of virulence, kan kjøpes i dalaran eller utenfor trial of the champion/crusader.

 

Koster 45 Emblem of Triumph tror jeg.

 

Hva med Sigil of the Hanged Man? Er ikke den vel så bra som Sigil of Virulence?

 

Ifølge wowhead så er prisen på Sigil of Virulence 25 Emblem of Triumph, og 30 Emblem of Frost for Sigil of the Hanged Man.

Endret av Heseblesen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...