Gå til innhold

EA byr på Take-Two


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Ea kjøper opp take-two, kan dere ta dere faen på at ting går til helvete. Ea kommer til å spy ut exp pack på exp pack av GTA IV. "Oi , det selger! Fort , lag en exp i uka så vi kan tjene meeeer!!" Alt Ea tar i blir til totalt dritt, jeg hater dem så sinnsykt. GTA IV blir mitt alle siste spill kjøpt hvis dette går igjennom.

 

C&C serien var så bra i "the good ol days", se på den nå...the sims 1 var jo en suksess, er helt fantastisk hvor mye exp packs de spyr ut, kun for å tjene penger.

 

Det jeg er mest bekymret over er: EA er kun opptatt av å få spillet ut dørene fortest mulig, dem gir blanke faen i kvaliteten...til slutt eier EA alt av spill selskaper og vi som forburkere sitter her med en haug meg elendige halvferdige spill og et lass av exp packs...

Lenke til kommentar

Jeg har fire EA-spill. NFS3:HP (råbra, fortsatt gøy!), Harry Potter og Steinen (greit nok) NFS:MW (kjeeeeeeeeeeedelig) og Burnout Paradise (ikke utviklet av EA, og det er bra!).

 

Av internspill fra EA så har vi sett at kvaliteten bare har sunket og higen etter spenn, gryn, grunker, muniez, har gått opp.

 

Mye av det jeg stiller meg kritisk til med EA er at de ikke bruker PPE'ene i Cell, og ikke engang lager ny kode, men porter over 30-koden i siste liten og sier at spillet går gull (omtrent). Og som vi alle vet, Orange Box finnes ikke til PS3[/sarkasme

 

Fra nå av kommer det ikke til å komme ett eneste EA-spill til i mittt hus, både på grunn av dette og fordi jeg generellt misliker EA etter pengehiget deres. Den dagen EA har internutviklet et virkelig kvalitetsspill...armageddon for real...

 

Men kommer det et EA-spill som jeg faktisk vil ha, kommer ikke EA til å bli noe rikere av meg...piratebay FTW!!!!

post-92389-1205480677.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nei, nei, nei, nei! Kan de ikke slutte å kjøpe opp alt de kommer over?! De er store nok, og alle vet hvem de er, de tjener fett med penger, og hvorfor fortsetter de?

 

La nå noen få leve.

Lenke til kommentar

Istedenfor å sette litt med tid til å få mer kvalitet i sine nåværende spill kjøper de opp alt av aktører som kan gi de litt sund konkurranse på markedet. Det er synd, trist, leit og veldig lavmålt gjort og ikke minst veldig respektløst gjort av de.

 

Har hatet EA siden de gjort Ultima Online til en melkeku, kunne fortsatt ha vært et fantastisk spill den dag idag.

 

Forhåpentligvis så blir ikke fremtiden en fremtid hvor alt av spill er laget av aktører som er under EA sin jernhånd, og jeg håper virkelig ikke at de ender opp med å eie Take-Two.

Lenke til kommentar
Ser heller ikke denne tilnaermingen som noe positivt for spillutviklingen fremover....

...men om...kanskje kunne EA blaast nytt liv i Take 2's franchise Hidden & Dangerous?

 

Om EA får tak i Take Two får du be til Gud at de ikke blåser liv i H&D. Husk at alt gull EA tar i blir til bly av dårligste sort. Red Alert f.eks? Eller hva med Sim serien? For ikke å snakke om deres eget Need for Speed.

 

EA leverer aldri kvalitet, såre enkelt. De leverer oppgult og dritt fra A til Å. Alt de får tak i av gull blir til bly av dårlig kvalitet.

 

EA fjøset er full av melkekyr med dødsønsker og jurbetennelse.

Lenke til kommentar
Jeg er sterk motstander av EA pga en ting: De har en sinnsvak samlebandsmentalitet.

 

Spill skal være ett kreativt medium, ikke ett medium for å tjene mest mulig penger.

 

Litt naivt? ;)

 

 

Mulig at det er litt naivt, men samtidig ser man at i mange ledd er det faktisk kreativiteten som driver ting og tang. Selvfølgelig er det press for å tjene penger, men EA er ekstreme. De bruker ideer som er gamle og har vært brukt 200 ganger før, og lager spill basert på dette.

 

Jeg kan ta ett eksempel, medal of honor allied assult. Spillet var greit, men man så at her var det deadlines, deadlines, og mer deadlines. Istedenfor å la kreativiteten gjøre jobben, satset dem på at pengene skulle gjøre det.

Lenke til kommentar
Ser heller ikke denne tilnaermingen som noe positivt for spillutviklingen fremover....

...men om...kanskje kunne EA blaast nytt liv i Take 2's franchise Hidden & Dangerous?

 

Om EA får tak i Take Two får du be til Gud at de ikke blåser liv i H&D. Husk at alt gull EA tar i blir til bly av dårligste sort. Red Alert f.eks? Eller hva med Sim serien? For ikke å snakke om deres eget Need for Speed.

 

EA leverer aldri kvalitet, såre enkelt. De leverer oppgult og dritt fra A til Å. Alt de får tak i av gull blir til bly av dårlig kvalitet.

 

EA fjøset er full av melkekyr med dødsønsker og jurbetennelse.

Egentlig meget bra sagt Bear.

Lenke til kommentar
Hva er galt med dere? NFS pro street er et av verdens beste spill.... jeg kjøpte det!

 

j/k, laster alltid ned spill av denne caliber, når jeg ser EA stempel på spill da vet jeg at de suger egentlig :)

 

så er fortsatt bekymra for at EA skal kjøpe opp take-two

 

Du er jo åpenbart av typen som kommer til å laste ned GTAIV også...Uavhengig av logoen på eska.

Lenke til kommentar

Det kvalmeste ved EA bortsett fra den syke madman oppkjøpingen, er total fravær av oppfølging av en del spill som dem gir ut, de gir blanke faen i å gi ut patcher, oppdateringer, små fixes osv. Fordi det koster nemlig å ha folk til å sitte og styre med alt dette, og EA har naturligvis ikke "råd" til slikt "tull". Fette utrolig.

Endret av SynSwitch
Lenke til kommentar
Det kvalmeste ved EA bortsett fra den syke madman oppkjøpingen, er total fravær av oppfølging av en del spill som dem gir ut, de gir blanke faen i å gi ut patcher, oppdateringer, små fixes osv. Fordi det koster nemlig å ha folk til å sitte og styre med alt dette, og EA har naturligvis ikke "råd" til slikt "tull". Fette utrolig.

 

Seff har de råd til det, men vil de ikke tjene mer penger på at du går lei spillet og kjøper et nytt? EA har jeg boikottet leeenge.. Har jo erfart at alt de kjøper opp blir til dritt full av glitcher og bugs som de aldri fikser.

Lenke til kommentar
Det kvalmeste ved EA bortsett fra den syke madman oppkjøpingen, er total fravær av oppfølging av en del spill som dem gir ut, de gir blanke faen i å gi ut patcher, oppdateringer, små fixes osv. Fordi det koster nemlig å ha folk til å sitte og styre med alt dette, og EA har naturligvis ikke "råd" til slikt "tull". Fette utrolig.

 

Seff har de råd til det, men vil de ikke tjene mer penger på at du går lei spillet og kjøper et nytt? EA har jeg boikottet leeenge.. Har jo erfart at alt de kjøper opp blir til dritt full av glitcher og bugs som de aldri fikser.

Legg merke til "..." rundt de 2 ordene, enkis :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
@lord nuker: NFS har vel alltid vært under EA, men at de har ødelagt den er jeg enig i ;)

Etter det jeg kan se av Wikipedia-artikkelen om Need for Speed var det ikke før i 2002, med NFS Hot Pursuit 2 at NFS ble utviklet av EA. Akkurat hvilke oppkjøp og sånn som førte til dette aner jeg ikke, men 1995-utgaven ble utviklet av av 3DO som i hvert fall på det tidspunktet ikke hadde noe med EA å gjøre og EA vel bare eksisterte som en idé i Trip Hawkins sitt hode.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...