Gå til innhold

Stor kampanje mot Tines påskekrim 2008!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finn på noe annet å bruke fridagene deres til!

Hva med de som har lyst å bruke litt av tiden sin ved frokostbordet til å løse en (krim)gåte, som ikke er altfor lett?

 

Jeg skjønte den ikke jeg, noen som kan forklare :blush: ?

På bilde 2 ser du at veggen til høyre for mannen/døren er litt fucked (en åpning, altså), og det er et hull i snøen under åpningen. Åpningen er på baksiden av skapet han (Nøkkelrud) la egget. Egget har derfor antakelig falt ut av skapet gjennom åpningen bak og ned i snøen.

Lenke til kommentar

Løsningen på Tines påske"krim"

 

Da er påske"krim" løsningen lagt ut på nettsidene til Tine.. Og den "logiske løsningen" om at egget datt ut av veggen ble bekreftet.

Og med det klarte Tine selv å bevise at de har laget tidenes dårligste påske"krim" på melkekartongen noensinne..

 

En krim uten kjeltring eller motiv er bare helt fantastisk dårlig! Bedre lykke neste gang Tine!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Dette er ikke "noe som står på en melkekartong".

Dette er påskekrimmen. Påskekrimmen fremmer glede, forargelse og forvridde tryner når du forklarer kompisen. Mao tradisjon.

Lenke til kommentar
Mna skal være en ganske svett og kjip nørd for å bry seg med dette, ja. For mye inneluft og for lite fysisk fostring?

 

herlig sagt

 

 

Jeg irriterer meg litt over at jeg ikke helt har funnet den påståtte sammenhengen mellom innefolk (eller "svette nerder"), og det å glede seg over en påskegåte rundt matbordet ved påsketider. Er man en nerd når man mener at påskekrimmen i år ikke falt helt i smak, og poster i en tråd her at man er enig?

 

Hvis det går på hva man bruker fritida si på, så skal det sies at det å mekke en e-post til Tine ikke akkurat tar så lang tid. Og posting på forumet gjør jo alle her.

 

Hvis overnevnte er det eneste en person har gjort i hele påska, da kan man begynne å hinte til at en er litt for mye inne.

Lenke til kommentar

Ja, påskekrimmen er vel ikke hovedmomentet, men allikevel en vikig del av påsken.

 

Men fra krim (eller ikke fullt så krim) til noe litt mindre kriminellt. Lillebroren min hadde mistet en tann i påsken. Men så hadde vi ikke noen 20 kroning å gi ham, så han måtte vente til vi kom hjem etter påsken. Han ble jo trist, og jeg, som hadde en 20 kroning, tenkte at han bør jo få en alikevel og la en 20 kroning på puta hans.

Og du og du så glede det ble. Ikke fordi han fikk 20 kroner, men fordi det var et mysterium hvem som hadde lagt det der. Jeg nektet for at jeg viste han mistet tannen, og de andre hadde jo skikkelige alibier. Så dagen etter, når jeg våknet hadde de (mine tre småsøsken) sittet å diskutert hvem som kunne ha gjort det.

Når jeg endelig sa jeg hadde gjort det kom det fra en: Var det deg? Åå....

De hadde det kjempegøy!

Nok en gang ble påsken reddet takket være Fluesopp!....

 

Moralen er: En god påskekrim er aldri undervurdert.

Lenke til kommentar
Ja, påskekrimmen er vel ikke hovedmomentet, men allikevel en vikig del av påsken.

 

Men fra krim (eller ikke fullt så krim) til noe litt mindre kriminellt. Lillebroren min hadde mistet en tann i påsken. Men så hadde vi ikke noen 20 kroning å gi ham, så han måtte vente til vi kom hjem etter påsken. Han ble jo trist, og jeg, som hadde en 20 kroning, tenkte at han bør jo få en alikevel og la en 20 kroning på puta hans.

Og du og du så glede det ble. Ikke fordi han fikk 20 kroner, men fordi det var et mysterium hvem som hadde lagt det der. Jeg nektet for at jeg viste han mistet tannen, og de andre hadde jo skikkelige alibier. Så dagen etter, når jeg våknet hadde de (mine tre småsøsken) sittet å diskutert hvem som kunne ha gjort det.

Når jeg endelig sa jeg hadde gjort det kom det fra en: Var det deg? Åå....

De hadde det kjempegøy!

Nok en gang ble påsken reddet takket være Fluesopp!....

 

Moralen er: En god påskekrim er aldri undervurdert.

Haha, så kult. Hadde vore kult å laga sin eigen liten påskekrim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...