Gå til innhold

FarCry, kommer ikke videre, hvet ikke hva jeg skal gjøre!


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

 

Har et lite problem her, kommer absolutt IKKE videre på Far Cry.

 

Samme hvor mange ganger jeg prøver så går det ikke!

Jeg er på delen kalt Volcano.

SS

1

2

3

4

 

 

Noen som har noen tips til ossen jeg kan klare det?

 

 

Takk for alle innspill.

 

 

 

Suxz0r

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi, det er så lenge siden at jeg ikke husker lale detaljene, mjen jeg kjenner igjen stedet. Du skal være ganske nært slutten der.

 

Jeg troooor at du bare skal klatre ned et sted og så fortsette mer eller midnre rett frem, og der er det en sti oppover til en bunker der du vil treffe på et kjennt annsikt. Jeg tror ikek de to veiene til tårnene på hver side egentlig var noe viktig.

 

med forbehold om feil altså, det er mange år sidne jeg spillte originale Farcry.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Husker godt den plassen der. Mange som slet med den da Far Cry kom ut.

 

Mener jeg skrev (blant mange) en ganske god guide til den delen. Men dessverre ser det ikke ut til at jeg finner den.

 

Oppdaterer posten om jeg finner tråden.

 

EDIT:

 

Nå har jeg lett både høyt og lavt, men ikke funnet tråden. Sjekk gamefaqs.com for tips. Om ikke husker jeg den plassen så godt at jeg kan forklare det om du ikke finner noe som hjelper der.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Da var FarCry runnet! Klarte å ta monstrene som bruker maskingevær med sniper.

Deretter tok jeg det svære maskingeværet med 100kuler å skjøt på monstrene med rakketer + hagle!:p

Jeg måtte gå til den andre siden av dalen, der var det en bunker/lager noe ala den jeg kom utfra. Der inne måtte jeg skru på strømmen til en heis utenfor.

Derette,r på toppen av heisen, var det bare å ta til høyre. Ved bygningen der møter man 6-7 soldater. Fortsette opp en trapp og der inne er Doyle, som man dreper :p

 

 

 

Takk for all hjelp!

 

 

 

Suxz0r

Lenke til kommentar

Dette er hva jeg gjorde på denne plassen.

 

1. Gjemte meg bak kanten av døren til den store mutanten står forran. Tar fram det tunge maskingeværet og tar han ned (treff hodet).

 

2. Gå tilbake til gjemmestedet til de andre store kommer. Når de er samlet på samme sted. Kast alt av granater på dem. Vær forsiktig å ikke vis deg for mye her.

 

3. Når det er gjort. Ta ut de usynelige med enten sniper eller hva det når er.

 

4. Beveg deg bort til enden mot en stor dør. Den vil åpne seg og flere store kommer ut (2 stk.). Burde gå greit å ta ut disse uten de andre rundt.

 

Etter det tror jeg det er rett fram. Mulig jeg husker noe feil, lenge siden sist.

Lenke til kommentar
RyanLennox@

 

Går det ann å løfte stoler og/eller ting?

 

Trodde ikke dette gikk ann jeg da :p

 

Løfte stoler og ting kan du ikke, men du kan forflytte gjenstander ved å gå på dem eller skyte på dem. Det enkleste er å ta en stol fra våpenlageret og dytte den fram til døråpningen. Det var en 2-3 minutters jobb så vidt jeg husker

Lenke til kommentar

Tok ned to usynlige typer med sniper med en gang jeg kom ut for så å ta ut en sværing. Etter det løp som jeg alldri hadde løpt fram til den andre siden av dalen, skrudde på strømmen, tok ned et par sværinger med et eller annet maskin gevær. Spurta bort til heisen som ligger på høyre siden av dalen. Så gikk jeg rett frem til jeg kom til en trapp hvor det var en huag av soldater(ingenting en granat ikke kan fikse) spurtet bort og drepte den gale doktoren som ikke var så mye stress!

Lenke til kommentar
Du har jo HL og HL2, og evt. Bioshock :)

 

Kjøp the Orange Box! Så glad for en spillpakke har jeg aldri blitt før! Er litt lei av all praten om Half Life, men spillet leverer på alle områder! Orange Box har 3 half life spill (20 timer med single player kampanje minst). Mye variansjon i spillingen her!

 

Portal er også noe man må få med seg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...