Gå til innhold

Amotor: Minitest: Strøken C5 tryner på detalj


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

hvorfor skal man ha drikke holder? er jo ikke nødvending, vis man har vannflaske, da kan personen med siden av holde den, vis ikke er noen med siden av kan du bare ligge den ned i sete, men kan forstå det med kaffe greiene, men det er vel ikke så viktig, og fordi det er viktig for finner nok en løsning

Lenke til kommentar

Irriterte meg over det i min 85 modell Celica at den ikke hadde det, men i 85 var det nok ikke like stort behov for det.

 

men i 2008 jaja... gøy å dra på langtur i den bilen der :roll:

nei, skulle ikke tru det var sant.

 

og nå trenger ikke alle franskebil freaker komme her å si "nei jeg bruker jo ikke det" "ingen har da bruk for det" osv.

det blir for dumt.

 

gøy å kjøpe seg helt ny bil 2008 modell å måtte dra på biltema og kjøpe noen sånn jalla koppholdere haha... :!:

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har man ekte mannfolkskopp så får man ikke plass til de i de vanlige puslete koppholderne uansett. Og en flaske er tett, så den kan vel bare ligge en plass, det er en termos også. Og det er ikke så veldig krise om man ikke får seg noe drikke i bilen, det er når man stopper man drikker. Kan være trafikkfarlig og drive å drikke i hytt og pine.

 

Men får Citroën mange klager på dette, så tar det kanskje ikke så lang tid før de får ordnet med en sånn liten detalj som dette er.

Lenke til kommentar

Har hatt 44 biler av merket og samtlige har ikke hatt tilfredstillende koppholder men hva gjør vel det, når ingen andre kan vise til like bra komfort!

 

Uansett bra at tommy fant en holder, ikke første gang at en tester har bommet: Test av Pluriel i VG viste til utrolig mye vindstøy: årsaken var at vedkommende ikke hadde funnet vindklaffen som skal felles opp (sitter ved antennen) !!

 

......og når det gjelder amerikanerne så har ikke Citroen noe der å gjøre, de forstår seg jo ikke på fjæring.....;-)

 

EDIT: Sjekket bilen i dag og er tildels enig at plassering av koppholder holder ikke vann ;-)

Endret av Bidda
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...