Dryzz Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Hadde lagt opp på Wow en stund, men har da startet igjen og valgte da å fortsette på en lvl 30 gnome warrior jeg hadde lvlet opp før jeg sluttet. En ting jeg har lagt merke til er at det tar sinnsykt lang tid å drepe mobs på samme lvl, for ikke å nevne at jeg nesten alltid sitter igjen med ca halvparten av health. Mulig det er bare jeg som synes det er merkelig, som spillte druid før men... Vondt å si det, men aner rett og slett ikke hvordan jeg skal styre classen lenger, men har sinnsykt lyst å lvle meg opp til 70 XD Har pint meg opp til 34 nå, men sliter... Er det noen tips dere har å komme med, blant annet stance dancing (noe jeg har hørt blir brukt, men skjønner meg ikke helt på det..) For gear kan ikke være problemet, er nok bare meg
Tuffey Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Du kan eventuelt bind battle stance og berserker på hurtig taster, fungerte greit for meg når jeg levla min warrior:) Var også Fury specca noe jeg likte bedre for levling og fungerte topp^^
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Warrior skyter litt fart på 40. Sørg for å ha gode våpen, det hjelper godt.
MrLee Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 (endret) store tunge våpen som slår hardt per slag er fordel for warriors. ikke se så mye på dps, men se heller på weapondamage. mange av abilitiene du bruker gir dmg basert på wep. dmg, ikke dps, og da er det en fordel å ha noe som slår hardt og ja, bind stances til knapper og stancedance for harde livet for å ta nytte av hver en revenge og Overpower mulighet du har Endret 12. mars 2008 av MrLee
fjeddiu Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 (endret) Det er når du dinger 50 du virkelig begynner å bange! Du kan bruke denne guiden hvis du lurer på hvordan du skal spille warrior Endret 12. mars 2008 av fjeddiu
Christeven Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 (endret) Hvilke talents og våpen har du? lurer litt på om han er protection specced, som veldig mange "nye" var/er Endret 12. mars 2008 av Christeven
Moonshield Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Det er når du dinger 50 du virkelig begynner å bange! Du kan bruke denne guiden hvis du lurer på hvordan du skal spille warrior :!: I lol'd.
Dryzz Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Skrevet 12. mars 2008 (endret) Er faktisk fury specca kjører 2handed-sword for tiden, ettersom det var det greieste som droppa Så faktisk "How to warrior" før jeg posta her Endret 12. mars 2008 av Dryzz
dysfunctional Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Skjønner ikke How to warrior filmen. Like wtf, fyren flyr rundt på mounter?
henky Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 kanskje det som er meninga? at warriors bare flyr rundt paa mount? hvis du skal kjoere fury, burde du ha dual wield, om 1hand boer du ha arms, spoer du naa meg.
Kiruk Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 2H Fury kan faktisk funke, sett warriors knuse mages og hunters med nokså likt gear.
Mauro Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jeg syns det gikk veldig greit å levle. Levlet just en gnome warrior! Vil anbefale fury for levling altså... Lykke til!
Pop Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Uansett hvordan lvlingen er, er det vel enda vanskeligere å være en god tank i lvl 70 instancer. Jeg tror det skiller de ok warriorene fra de virkelig gode. Som rogue gir jeg høyrearmen for en god tank. Noen holder jo ikke aggro uansett, mens andre igjen har dem klistra på seg.
Mauro Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Uansett hvordan lvlingen er, er det vel enda vanskeligere å være en god tank i lvl 70 instancer. Jeg tror det skiller de ok warriorene fra de virkelig gode. Som rogue gir jeg høyrearmen for en god tank. Noen holder jo ikke aggro uansett, mens andre igjen har dem klistra på seg. Javel ? Foretrekker å pvpe som warrior...
Pop Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Javel ? Foretrekker å pvpe som warrior... Aha, da møtes vi kanskje i BG da, jeg er også på Kul'Tiras. Morsomt med warriors om dagen, de er så ekstremt overlegne når de ser rogues om dagen. Stuper på dem og regner med free kill med autoattacks.
Mauro Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Javel ? Foretrekker å pvpe som warrior... Aha, da møtes vi kanskje i BG da, jeg er også på Kul'Tiras. Morsomt med warriors om dagen, de er så ekstremt overlegne når de ser rogues om dagen. Stuper på dem og regner med free kill med autoattacks. De er freekills ja! Horde eller alliance du er på?
Pop Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Horde eller alliance du er på? Jeg er horde. Og en overraskelse for de fleste warriors som ikke outgearer meg betydelig.
likferd Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 (endret) Roguer er fortsatt freekill, men mer irriterende, siden de lever 5 sekunder lenger enn de burde gjøre pga lol-death. Må være surt for roguer å fortsatt tape mot warriors, selv om blizz gav de execute-immunity Endret 14. mars 2008 av likferd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå