Gå til innhold

[LOTRO]En ny spiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:D Bestillte meg LOTR: O på Tirsdag og skal begynne å spille på søndag/mandag, (skal på fjellet først) Skal prøve en Dwarf Guardian, prøvde spillet hos en venn og syntes at det var kjempe morsomt! Men lurte på om det er noen servere det er mange norske på? Og om noe kunne ha hjulpet meg gjennom de første noob-questene, det er så sinnsykt kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vil du "rollespille" er det en del norske på Laurelin. Ellers er det en god del norske på Eldar (spiller der) og Snowbourne har jeg inntrykk av.

Når det gjelder de første questene, er dette quests for 1 person og blir ikke noe morsommere visst du får hjelp! Dessuten tar det bare et par timer til du er lvl 10 visst du koster på litt!

Lykke til! :thumbup:

Endret av Maverick2002
Skrevet

Hvordan er dette spillet når man har nådd høyeste level. Kommer det noe nytt innhold i form av nye quest. Eller er der som på WoW, kun ein teit instance som kun no life guilds får glede av ?

Skrevet (endret)

Det er flere end-game instances når du når lvl 50, og også en del andre ting man kan gjøre. Senere i år kommer også første store expansion, Mines Of Mora, med masse nye quests, og lvl cap blir høynet til 60.

Endret av Maverick2002
Skrevet

Synes også at å høyne level cappen er dumt. Verdenen blir jo ikke noe større når de legger til nye områder med høynet level cap.

Altså, den blir jo geografisk større, men de tidligere sonene for level 50 blir jo da unyttige og glemt.

Skrevet
Synes også at å høyne level cappen er dumt. Verdenen blir jo ikke noe større når de legger til nye områder med høynet level cap.

Altså, den blir jo geografisk større, men de tidligere sonene for level 50 blir jo da unyttige og glemt.

Skjønner fortsatt ikke hva dere mener med dette..

For de som har vært lvl 50 i flere måneder, så er det helt naturlig å høyne lvl cap ot tilføre nye områder for disse. Når det gjelder lvl 50 sonene, blir jo ikke disse glemt og unyttig bare fordi man høyner lvl cap. Mener du at disse skal fjernes da? Hva skal de som er/blir lvl 48-55 gjøre da? De/den vanskeligste instancen i utvidelsespakken er jo garantert for lvl 60. Derfor blir f.eks Rift like viktig som før.

Skrevet (endret)

Spiller ikke Lotro, så kan ikke uttale meg om the Rift o.l.

Men det jeg mener er at når du er på 50 så har du noen soner som er laget for den level rangen. Men når du kommer til 60 så er jo da de sonene for level 50 ubrukelige for deg.

Hadde de holdt level cappen på 50 og lagt flere soner for det, ville jo verdenen føles mye større. Da har du flere soner å velge mellom for din level range.

Endret av GW
Skrevet (endret)

Stemmer det GW sier. Er bare tull å si at lv 50 raids etc blir brukt etter lv cap høyner, bare se på alle raid instancene og vanlige lv 60 instancer for den sags skyld fra wow, også lv 60 landene. Helt tomme :(

Bortsett fra det er jeg enig med Maverick2002, verdene blir større og folk er griselei av lv 50 stedene etter en del uker/måneder.

Endret av Christeven
Skrevet (endret)
Stemmer det GW sier. Er bare tull å si at lv 50 raids etc blir brukt etter lv cap høyner, bare se på alle raid instancene og vanlige lv 60 instancer for den sags skyld fra wow, også lv 60 landene. Helt tomme :(

Bortsett fra det er jeg enig med Maverick2002, verdene blir større og folk er griselei av lv 50 stedene etter en del uker/måneder.

Ehh..ok, skal prøve å "forklare".

Altså, hvordan kan du si at lvl 50 raids ikke "blir bruk" etter høyning av lvl cap?? Hva pokker skal de som lvl`er chars gjøre når de kommer til lvl 50 da? Hoppe rett inn i 60 instances/områder? Dessuten kan vi ikke med sikkerhet si hva expansion egentlig kommer til å inneholde av nye områder, quests, instances o.s.v. Vi vet bare at det kommer. Men å si at ingen komme til å rifte etter expansion er bare tull. Rift settet er meget bra, og det er slett ikke sikkert at det kommer MASSE gear som er bedre enn dette, selv om det selvfølgelig kommer noe. Er jo akkurat det samme som om cap`en hadde vært 60 da spillet ble sluppet. Hadde Rift o.l vært ubrukelige og tomme da? Vet hvertfall at Kinshipet mitt kommer til å Rifte etter expansion. Er mange som lvl`er chars, og som kommer til å "trenge" et par turer til The Rift. Både med tanke på å få Raid erfaring og gear.

Dette er min mening om dette. Helt OK at dere har en annen mening, og det er derfor vi diskuterer slikt her, og vi får bare vente å se hva som skjer når den tid kommer! :)

Endret av Maverick2002
Skrevet (endret)
Ehh..ok, skal prøve å "forklare".

Altså, hvordan kan du si at lvl 50 raids ikke "blir bruk" etter høyning av lvl cap?? Hva pokker skal de som lvl`er chars gjøre når de kommer til lvl 50 da? Hoppe rett inn i 60 instances/områder? Dessuten kan vi ikke med sikkerhet si hva expansion egentlig kommer til å inneholde av nye områder, quests, instances o.s.v. Vi vet bare at det kommer. Men å si at ingen komme til å rifte etter expansion er bare tull. Rift settet er meget bra, og det er slett ikke sikkert at det kommer MASSE gear som er bedre enn dette, selv om det selvfølgelig kommer noe. Er jo akkurat det samme som om cap`en hadde vært 60 da spillet ble sluppet. Hadde Rift o.l vært ubrukelige og tomme da? Vet hvertfall at Kinshipet mitt kommer til å Rifte etter expansion. Er mange som lvl`er chars, og som kommer til å "trenge" et par turer til The Rift. Både med tanke på å få Raid erfaring og gear.

Dette er min mening om dette. Helt OK at dere har en annen mening, og det er derfor vi diskuterer slikt her, og vi får bare vente å se hva som skjer når den tid kommer! :)

ikke lat som om noen kommer til å raide lv 50 raid instancer for å få gear til å levle, det viser ingen innsikt i hvordan det funker. Tror du ikke det kommer lv 50-53 soner, 52-55 osv osv.. Tror du de bare smeller inn masse lv 60 soner? for å levle må du raide lv 50 insancer? Bare se på wow, tire 2 og 3 er mye bedre enn det aller meste maens man levler, men nesten INGEN gjør dem i det hele tatt. Så slutt å si folk kommer til å gjøre the rift for gear osv. bare les om ekspansasjonen så ser du, masse nye soner, quester og raid/normal instancer.

At du sier at kinshippet ditt kommer til å raide the rift vet du ingenting om. Jeg kan trygt si at de aller flesete ikke gidder 2-4 timer raiding i the rift for å gi noen alter gear mens de levler til 60. Da de får gear mens de levler og gear mens du levler er ikke det viktigste. Du må også forstå at folk ikke gidder det, blir jo bortkastet tid. Da det er flere nye lv 60 raids folk levler til.

Igjenn nevner jeg wow, hvorfor er det ingen som gjør zc, mc, aq20, aq40, bwl, naxx for gear mens de levler fra 60-70? jo for det er bortkastet tid og de får ikke nok folk siden det ikke er verdt det.

Endret av Christeven
Skrevet
At du sier at kinshippet ditt kommer til å raide the rift vet du ingenting om.

Jeg vet ikke hva mitt Kinship kommer til å gjøre, men det gjør du? :!:

Igjenn nevner jeg wow, hvorfor er det ingen som gjør zc, mc, aq20, aq40, bwl, naxx for gear mens de levler fra 60-70? jo for det er bortkastet tid og de får ikke nok folk siden det ikke er verdt det.

Hva de som spiller WoW gjør, bryr jeg meg fint lite om du, spiller ikke WoW!

ikke lat som om noen kommer til å raide lv 50 raid instancer for å få gear til å levle, det viser ingen innsikt i hvordan det funker. Tror du ikke det kommer lv 50-53 soner, 52-55 osv osv.. Tror du de bare smeller inn masse lv 60 soner? for å levle må du raide lv 50 insancer? Bare se på wow, tire 2 og 3 er mye bedre enn det aller meste maens man levler, men nesten INGEN gjør dem i det hele tatt. Så slutt å si folk kommer til å gjøre the rift for gear osv. bare les om ekspansasjonen så ser du, masse nye soner, quester og raid/normal instancer.

Jeg sier ikke at alle kommer til å gjøre Rift selv etter expansion, men garanterer deg at noen kommer til å gjøre det! Skjønner du ikke at man har muligheten til å gjøre Rift uten 12 mann etter at lvl cap 50 er fjerna? :nei:

Etter hva du sier og mener, så er det jo bare tull med lavere lvl instancer!

Så da er det ingen som kommer til å gjøre Fornost, BG, Annuminas o.s.v da? Hvorfor gidder folk å gjøre f,eks Fornost nå da??

Du sier at ingen kommer til å gidde å gjøre Rift (lvl 50 instance) når lvl cap blir 60, men hvorfor gidder folk nå å gjøre Fornost (lvl 40) når lvl cap er 50?

Det finns casual gamer som spiller LOTRO, som lever et normalt sosialt liv som ikke gjør alt for å komme til høyeste lvl fortest mulig..

Skrevet

Han har jo absolutt rett, Maverick. Når du levler mot 60 er det vel ingen som orker å farme Rift eller hva dere kaller det når man heller får gear fra questing. Er jo absolutt bortkastet tid å farme gear som for alt jeg vet blir erstattet en lvl senere via noen quester. I WoW raider ingen AQ20 eller AQ40, Naxx eller ZG fordi det er lvl 60 instancer som bare er ufattelig jalla å gå når du får bedre gear når du når Outland. Men så lang tid det tar å levle fra f.eks 44-45 hvor jeg personlig ble oppgitt i Lotro vet du vel aldri, kan jo ta 3-4 dager før du dinger 50-51. Og han vet vel ikke 100% hva 'kinshipet' ditt blir å gjøre når expansion kommer, men det gjør vel ikke du heller?

Skrevet (endret)

Vennligst les hva jeg skriver. Selvfølgelig vil ikke alle som lvl`er fra 50 og oppover gå tilbake til Rift, men noen kommer garantert til å gjøre det.

Mener dere at Turbine likesågreit kunne fjernet Rift, Helegrod, Annuminas, BG o.s.v?

En anen ting, skjønner dere ikke at det eksisterer spillere i LOTRO som ikke allerede er lvl 50, eller faktisk spillere som har flere chars der ikke alle er 50?

Så dere har ikke gjort noen instancer i det hele tatt forutenom Rift?

En annen ting, det er ingen vits å sammenligne alt med WoW. Jeg har spillt flere MMORPGS, bl.a WoW, og det er FÅ ting i WoW som i det hele tatt kan sammenlignes med LOTRO!

Endret av Maverick2002
Skrevet

Er enig med Maverick her, ser ingen grunn til at vårt kinship ikkje skal bruke 4-5 timer ein kveld på å raide The Rift mens me levler til level 60. The Rift blir sikkert gjort ei god stund etter alle er level 60 og da det er veldig mange som ønsker å få tak i alle delene til class settet sitt.

Og så har du trophies som du får fra Thaurlach (The Rift) og Thorog (Helegrod), kven vil vel ikkje ha det i hagen sin?

Er vel strengt tatt ingen ting eg trenger i The Rift lenger men eg er nå med kvar fredag fordi det er gøy.

Har spelt WoW i 2 år og LotRO i nesten 1 år og eg sitter med følesen at i WoW så bryr veldig mange seg om å ha det beste av det beste mens i LotRO så er ikkje det så veldig nøye. Du finner sånne folk i LotRO og men ikkje på langt nær så mange som i du finner i WoW.

Vel vel, er nå min meining :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...