Leoron Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 (endret) Synes jeg er råtøff med min pvp spekka hønter som har fått seg over 13k hp ubuffet. Hadde litt over 14k i Alterac V. her forleden. En boomkin kom bak meg og krittet meg for 4960. Siden det var litt kaos og jeg var litt på slakkeren tok jeg med tid til å sjekke combat log for å sjekke navnet. Baaammm.. der smalt en crit på over 5k i hodet på meg. Fortumlet snudde jeg meg rundt og så ugla stå der med fjøra på snei og et skjevt smil i nebbet. Kazhhamm.. Enda en crit, nå på 49xx. Hønter'n min takket for seg. Sjekka senere på armory og karen hadde full T6 og gear som en annen runker etter. Men ellers har jeg lite minner fra boomkin's i wow. Synes druids bør heale eller tanke. Endret 12. mars 2008 av beerlover
Bytex Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Du syns de bør gjøre noe annet fordi de er bedre enn deg i PVP? Ja, klart.
Leoron Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Du syns de bør gjøre noe annet fordi de er bedre enn deg i PVP? Ja, klart. Nei
Whalecore Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Høye crits ser man så sjeldent i PvP idag. Fuck resilience!
tflovik Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 Fikk gjort noen quests så jeg fikk rasket med meg noe spellpower gear. Har respeccet til Moonkin nå med +700 spelldamage. Gjort 3 instance runs og vært nr 1 på dps meter hver gang. Den ene instancen var SP Heroic, kom til og med foran en rogue med over halvparten epic(Kara + badge gear). Det er kjempegøy å være nuker, critter 3700 på starfire og 2200 på wrath.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå