Wildwar Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Har 375 mining, skinning og herbalism.Mining er helt klart det mest innbringende. Skinning får en god andre plass om du får være i fred og farme clefhoof på serveren du spiller på. Som Kristian A.G sier det er tre yrker som trenger ores, bars og stones. Hvordan går det og å ha 3 proffesion skill som du har ? DJeg kan bare velge to av bla. Mining, Skinning, Herbalism, Alchemy,Leatherworking, Tailoring , Enchanting, Energeering, blacksmithing og jewelcrafting (håper jeg fikk med meg alle )
Dev- Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Har 375 mining, skinning og herbalism.Mining er helt klart det mest innbringende. Skinning får en god andre plass om du får være i fred og farme clefhoof på serveren du spiller på. Som Kristian A.G sier det er tre yrker som trenger ores, bars og stones. Hvordan går det og å ha 3 proffesion skill som du har ? DJeg kan bare velge to av bla. Mining, Skinning, Herbalism, Alchemy,Leatherworking, Tailoring , Enchanting, Energeering, blacksmithing og jewelcrafting (håper jeg fikk med meg alle ) Jeg tar en vill sjanse her og gjetter på at han har flere charchters
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå