Gå til innhold

Mass Effect DLC tilgjengelig på Live nå!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlige nyheter!

 

Info om pakken:

 

Batarian extremists have hijacked a mobile asteroid station in the Asgard system, setting it on a collision course with the nearby colony world of Terra Nova. Only you can save the human hostages on the asteroid and reroute it before it crashes into the world, killing millions of innocent civilians.
Lenke til kommentar

Hvis noen lurer på hvor mange norske kroner 400MS poeng er så er det ca.32kr.

 

Laster ned pakken nå (får ikke prøvd den noe særlig før i kveld), men jeg er litt skeptisk til størrelsen på pakken. Et ekstra oppdrag på 90 minutter og 50 nye achievments poeng.

 

Jeg ønsker meg mulighet for nye lagmedlemmer (neppe mulig med tanke på animasjoner, teksturer, voiceacting og script), flere våpen og romdrakter.

Lenke til kommentar

Jeg har lastet ned pakken, men har ikke spillet her så jeg kan ikke se achievments detaljene for den nye pakken.

 

Det var en en tråd om den nye pakken på gamefaqs, men den sier ikke noe om achievments.

http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessag...;topic=41882703 NB!! SPOILER

 

Hva jeg tror om innholdet..

 

Det er nok bare et nytt sted du kan reise til så det har nok ikke noe å si hvor langt du har kommet evt. er ferdig med hovedoppdraget.

 

Lenke til kommentar

Lastet ned nå, skal til å spille. Er bare å gå inn på Galaxy Map, og det nye missionet ligger på asteroide X57.

 

Edit: Da var jeg ferdig. Tok meg ca. en times tid. Hadde bare alle sideoppdragene vært like interessante. Neste gang det kommer DLC håper jeg på en ny mainquest.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Gledet meg veldig til dette, men ble litt skeptisk etter responsen her.

 

Hva med en poll om den er verdt å kjøpe eller ikke? :p

 

Ellers kommer jeg sikkerrt til å slå til, så jeg lurer meg selv til å spille gjennom dette godspillet en gang til.

 

Det er bra for prisen, men det koster 40kr. Ikke forvent gull og grønne skoger. Er mest skuffa over at det egentlig ikke er noe spesiell grunn for å gå gjennom DLC'et. Ikkeno nytt equipment heller som var litt kjipt :p

Lenke til kommentar
Absolutt verdt de 30-35kr det koster. Hva får man egentlig for 35kr idag? To aviser eller et par sjokolader? I forhold til det er dette billig.

Kommer ann på hvilken sjokolade :p Men har ikke fått testa det nye innholdet, har lasta det ned nettopp. Får se om jeg gidder å prøve det når jeg gidder å få fullført siste bossen.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke det var dyrt.

 

Hadde heller ikke forventet å få noe lengre DLC enn det. Må se å få igjen Mass Effect fra en kamerat som låner det. Kanskje la han spille det først, siden jeg har en million spill og bare har spillt igjennom en tredjedel.

 

Men Mass Effect var fjorårets høydepunkt, uten tvil. Kan ikke annet enn å glede seg til mer.

 

Bioware ruler ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...